The Image of Politicians in the World of Medialization and Theatricalization of Politics
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Baraković, V. (2010). Personaliziranje političke scene u BiH i uloga medija.
Mediacentar_online. Dostupno na http://www.media.ba/mcsonline/bs/tekst/personaliziranje-politike-scene-u-bih-i-uloga-medija [pristupljeno 26.06. 2011.].
Baudrillard, J. (2001). Simulacija i zbilja. Zagreb: Naklada Jesenski i Turk.
Boorstin, D. J. (1992). The Image: A Guide to Pseudo Events in America. New York: Vintage Books.
Brečić. K., Milanović, L i Šimunjak M. (2012). „Amerikanizacija“ bez trivijalizacije:analiza novinskog izvještavanja o predizbornoj kampanji Vesne Pusić 2009. godine. Društvena istraživanja, 21(2012) br. 2 (116), str. 523-544.
Bugarski, R. (2003). Uvod u opštu lingvistiku, sabrana djela, knjiga 6.
Beograd: Čigoja, XX vek
Čerkez, I. (2009). Osnovna obilježja medijske komunikacije u demokratskoj kulturi. Socijalna ekologija, vol. 18, no. 1, str. 28-39. Dostupno na http://hrcak.srce.hr/file/64291 [pristupljeno 27.01.2012.].
Debord, G. (1999). Društvo spektakla. Zagreb: Arkzin.
Goati, V. (2007). Političke partije i partijski sistemi. Podgorica: Centar za monitoring-CEMI.
Grbeša, M. (2005). Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na
demokratski proces. Politička misao. Vol. XLII, br. 1, str. 49-59. Dostupno na http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=33174 [pristupljeno 27.01.2012. godine].
Hafner-Fink, D. i Boh, T. (2003). Predsedniške volitve 2002. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Hromadžić, H. (2010). Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija „kulture slavnih“. Filozofska istraživanja. 120 god.
(2010), sv. 4, str. 617-627.
Jowett, G. S. and O’Donnell, V. (1992). Propaganda and Persuation. London: Sage Publications.
Kline, M. (1990). Politika: marketinška perspektiva. Media magazin. mart
X(3), br. 17, str 10. Ljubljana: ČGP Delo.
Kline, M. i Ule, M. (1996). Psihologija tržnega komuniciranja. Ljubljana:
Fakulteta za družbene vede.
Kurtić, N. (2011). Komunikološki ogledi. Tuzla: Bosanska riječ.
Kurtić, N. (2016). Odnosi s javnostima. Sarajevo: University press-Magistrat znanja.
Milardović, A. (2006). Političke stranke u doba tranzicije i globalizacije.
Zagreb: Centar za politološka istraživanja.
Milardović, A. (2009). Moć imidža i nemoć politike. Monitor. Dostupno na
http://www.monitor.hr/clanci/moc-imidza-i-nemoc-politike/25778/ pristupljeno 20.11.2017. godine.
McNair, B. (2003). Uvod u političku komunikaciju, Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
Nadarević, D. (2014). Internet i društvene mreže u političkoj komunikaciji – kanali diseminiranja informacija ili virtualne agore? U: Kovačević Braco (ur.). Globalizacija i suverenost - sa osvrtom na Bosnu i Hercegovinu. Banja Luka: Evropski defendologija centar, str. 291-303.
Spahić, B. (1987). Kontroverze propagandnog djelovanja. Sarajevo: Oslobođenje, Fakultet političkih nauka „Veljko Vlahović“.
Spahić, B. (2000). Politični marketing: besedna in slikovna predvolilna vojna. Družbenopolitični, državni in kulturološki vidiki volilnega marketinga v Sloveniji od osamosvojitve do volitev 2000: članki, eseji razprave. Časopis za kritiko znanosti, domišljijo in novo antropologijo, posebna izdaja, 1. Ljubljana: Študentska založba.
Šadl, Z. (1993). Volitve 92: Politični imidž in vpravljanje z vtisi volivcev. U:
Volitve in politika po slovensko. Frane Adam (ur). Str. 97-112. Ljubljana:
Znanstveno in publicistično središče.
Šimunjak, M. (2012). Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: predsjednički izbori 2009./2010.. Medijske studije, 2012, 3(5). Str. 34-50.
Šipka, M. (2006). Kultura govora. Drugo izdanje. Sarajevo: Institut za jezik u Sarajevu.
Turčilo, L. (2011). Zaradi pa vladaj: politika-mediji-biznis u globalnom društvu i u Bosni i Hercegovini. Sarajevo: Vlastita naklada.
Vreg, F. (1992). Politično prepričevanje in strategija volilnega marketinga.
Teorija in praksa, družboslovna revija. l (29), št. 9/10, str. 827-839.
Vreg, F. (2000). Politično komuniciranje in prepričevanje: komunikacijska
strategija, diskurzi, prepričevalni modeli, propaganda, politični marketing,
volilna kampanja. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Vreg, F. (2004). Politični marketing in demokracija. Ljubljana: Fakulteta za
družbene vede.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.