Towards Better Understanding of Present Perfect Characteristics and Usage – Professional Insight and Suggestion
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Belić, Aleksandar (1958), O jezičkoj prirodi i jezičkom razvitku I, Nolit, Beograd
CLIL in languages other than English – Successful transitions across educational stages; dostupno na: https://www.ecml.at/ECML-Programme/ Programme2020-2023/CLILinlanguagesotherthanEnglish/tabid/4298/ language/en-GB/Default.aspx
Comrie, Bernard (1976), Aspect: an Introduction to the Study of Verbal Aspect and Related Problems, Cambridge University Press, Cambridge
Glođović, Anica (2010),˝Engleski prezent perfekt sa značenjem rezultata i njegovi srpski ekvivalenti˝, Nasleđe, 15(2), 9-20.
Glođović, Anica (2017), ˝Jedan osvrt na glagolsko vreme i vid u engleskom i srpskom jeziku˝, U: Biljana Mišić Ilić, Vesna Lopičić (ur.). Jezik, književnost, vreme: Jezička istraživanja, Univerzitet u Nišu, Filozofski fakultet, 103-116.
Leech, Geoffrey (2004), Meaning and the English Verb, Longman, London
Marsh, David et al. (2011), European Framework for CLIL Тeacher Еducation, European Commission, Brussels
Mirkov, Snežana (2005), ˝Uloga metakognitivnih procesa u razvijanju stra- tegija učenja˝, Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 37(1), 28‒44.
Novakov, Predrag (1988), ˝Glagolski vid i engleski jezik u anglističkoj lite- raturi˝, Zbornik radova Instituta za strane jezike i književnosti, Sveska 9, 170-180.
Novakov, Predrag (1990), ˝Glagolski vid u engleskom i srpskohrvatskom – nekoliko zapažanja o prevođenju˝, Multikulturalnost i zajednički kulturni prostor, IV zbornik radova Društva za književnost i kulturu Jugoslavija- Kanada, Beograd, 59-62.
Novakov, Predrag (1996), ˝Inherentna i kontekstualna značenja engleskog prezent perfekta˝, Godišnjak filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 24, 77-82.
Novakov, Predrag (1998), ˝Mogući vidski parametri u engleskom i srpskom jeziku˝, VI Simpozijum – Kontrastivna jezička istraživanja, 119-124.
Novakov, Predrag (2008), Anglističke teme, Futura publikacije, Novi Sad
Official Journal of the European Union 2019: COUNCIL RECOMMENDA- TION of 22 May 2019 on a comprehensive approach to the teaching and learning of languages (2019/C 189/03)
Pilipović, Vesna (2013), ˝The Serbian Present and Its English Equivalents in a Narrative Text˝, Facta Universitatis – Linguistics & Literature, 11/1, 13-21.
Piper, Predrag, Ivana Antonić, Vladislava Ružić, Sreto Tanasić, Ljudmila Popović, Branko Tošović (2005), Sinstaksa savremenoga srpskog jezika: prosta rečenica, Matica srpska, Novi Sad
Prodanović, Marijana, Valentina Gavranović (2020), ˝Razvijanje jezičkih veština učenika kroz projektno usmerenu nastavu stranog jezika struke – studija slučaja˝, Inovacije u nastavi, XXXIII/4, 136-145.
Ristanović, Dušan (2018), ˝Učenička percepcija saradnje u projektnom modelu nastave prirode i društva˝, Inovacije u nastavi, 31 (4), 60‒73.
Rutheford, Stephen (ed.) (2014), Collaborative learning: Theory, strategies and educational benefits, Nova Science Publishers, New York
Šućur, Srđan (2017), ˝Interferencija srpskog jezika u upotrebi sadašnjeg perfekta˝, Nauka i stvarnost, 1(11), 337-348.
Veselinov, Danica, Snežana Prtljaga (2018), ˝Projekt metoda kao činilac podsticanja kreativnosti kod darovite dece predškolskog i mlađeg školskog uzrasta˝, u: Grozdanka Gojkov, Aleksandar Stojanović (ur.), Darovitost i kreativnost – razvojna perspektiva kreativne performanse, Visoka škola strukovnih studija za vaspitače ,,Mihailo Palov“, Vršac, 290‒300.
Vilotijević, Мladen, Nada Vilotijević (2016), Modeli razvijajuće nastave I, Učiteljski fakultet, Beograd
Werner, Valentin (2014), The Present Perfect in World Englishes – Charting Unity and Diversity, University of Bamberg Press, Bamberg
Živković, Sreten (1959), ˝Podjela glagola po vidu (aspektu)˝, Jezik: Časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika,8/1, 23-28
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2022.7.3.353
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.