Assessment Predictors of the Need for Supervision of Educational Rehabilitators
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Abelson, Geoffrey A. (1986), ˝A factor-analytic study of job satisfaction among special educators˝, Educational and Psychological Measurement, 46(1), 37-43.
Ajduković, Marina, Dejan Ajduković (2004), ˝Model evaluacije i učinci projekta uvođenja supervizije u sustav socijalne skrbi˝, Ljetopis socijalnog rada, 11(1), 5-42.
Ajduković, Marina, Ljiljana Cajvert (2001), ˝Supervizija psihosocijalnog rada kao specifični oblik profesionalnog razvoja stručnjaka u sustavu socijalne skrbi˝, Ljetopis socijalnog rada, 8(2), 195-214.
Ajduković, Marina, Ljiljana Cajvert (2004), ˝Supervizija u psihosocijalnom radu˝, u: Ajduković, Marina, Ljilja Cajvert (ur.), Supervizija u psihosocijalnom radu, Društvo za psihološku pomoć, Zagreb, 14-39.
Ajduković, Marina, Maja Laklija (2014), ˝Motivi uključivanja i očekivanja od supervizije voditelja mjera za zaštitu osobnih prava i dobrobiti djeteta u nadležnosti centra za socijalnu skrb˝, Ljetopis socijalnog rada, 21(2), 263-293.
Ajduković, Marina, Željka Potočki, Branka Sladović (1999), ˝Supervizija u Hrvatskoj: Preliminarno ispitivanje stavova i očekivanja socijalnih radnika˝, Ljetopis socijalnog rada, 6(1), 29-38.
Boe, Erling E., Sharon A. Bobbitt, Lyne H. Cook (1997), ˝Whither didst thou go? Retention, reassignment, migration, and attrition of special and general education teachers in national perspective˝, The Journal of Special Education, 30, 371-389.
Brunsting, Nelson C., Melissa A. Sreckovic, Kathleen Lynne Lane (2014), ˝Special education teacher burnout: A synthesis of research from 1979 to 2013˝, Education and treatment of children˝, 37(4), 681-711.
Fairbrother, Kerry, James Warn (2003), “Workplace dimensions, stress and job satisfaction”, Journal of managerial psychology, 18(1), 8-21.
Gašpar, Anja, Lorena Koštić, Patricija Karaman (2016), ˝Reakcije na stres kod edukacijskih rehabilitatora s obzirom na radno iskustvo˝, u: Vantić-Tanjić, Medina, Milena Nikolić (ur.), VII Međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”, Tematski zbornik II. dio, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, 183-189.
Gazilj, Matea (2018), Kvaliteta radnog života edukacijskih rehabilitatora, Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Harvey, Virginia Smith, Mellisa Pearrow (2010), ˝Identifying challenges in supervising school psychologists˝, Psychology in the Schools, 47(6), 567-581.
Igrić, Ljiljana, Martina Pavić (2012), ˝Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju˝, u: Ajduković, Marina (ur.), Postignuća i izazovi razvoja supervizije, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada (Predavanje, 3. hrvatska konferencija o superviziji, Opatija, Hrvatska, 18.-20. 4. 2012), Zagreb, 19-19.
Jung, Hyo Sun, Min Kjung Song, Hye HyunYoon (2021), ˝The Effects of Workplace Loneliness on Work Engagement and Organizational Commitment: Moderating Roles of Leader-Member Exchange and Coworker Exchange˝, Sustainability, 13(2), 948, 1-14.
Kaff, Marlyin S. (2004), ˝Multitasking is multitaxing: Why special educators are leaving the field˝, Preventing school failure, 48(2), 10-17.
Kalliath, Thomas, Alexandra Beck (2001), ˝Is the path to burnout and turnover paved by a lack of supervisory support? A structural equations test˝, New Zea land Journal of Psychology, 30, 72-78.
Kilgore, Karen, Cynthia Griffin, Amy Otis-Wilborn, Judy Winn, (2003), “The problems of beginning special education teachers: Exploring the contextual factors influencing their work”, Action in Teacher Education, 25(1), 38-47.
Kolega, Maja, Vesna Vlahović-Štetić (2014), ˝Potreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj˝, Ljetopis socijalnog rada, 21(2), 295-311.
Kusturin, Sunčana (2007), ˝Supervizija – oblik podrške profesionalcima˝, Metodički ogledi, 14(1), 37-48.
Laklija Maja, Marina Ajduković, Alenka Aladrović Deklman (2020), ˝Supervision of supervisors of measures for the protection of welfare of the child a view from three perspectives˝ / ˝Supervizija voditelja mjere stručne pomoći roditeljima u zaštiti dobrobiti djeteta – pogled iz triju perspektiva˝, Studijski Centar Socijalnog Rada. Ljetopis, 27(1), 83-112.
Majdak, Nikolina (2020), Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora, Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Maslić Seršić, Darija, Branimir Šverko, Zvonimir Galić (2005), ˝Radne vrijednosti i stavovi prema poslu u Hrvatskoj: Što se promijenilo u odnosu na devedesete?˝, Društvena istraživanja, 14 (6 (80)), 1039-1054.
Mesić, Margareta, Marina Ajduković (2010), ˝Pravo na superviziju psihologa u službama za mentalno zdravlje kao potreba za profesionalnim dijalogom i podrškom˝, u: Brlas, Siniša, Marina Gulin (ur.), Psihologija u zaštiti mental- nog zdravlja, Zavod za javno zdravstvo „Sveti Rok“ Virovitičko-podravske županije Virovitica, 149-158.
Pregrad, Jasenka, Alenka Krivičić Jedrejčić (2012), ˝Iskustva u primjeni supervizije u sustavu odgoja i obrazovanja iz perspektive supervizanata i supervizora˝, 3. hrvatska konferencija o superviziji, Opatija 18.–20. 4. 2012., 1-53.
Stempien, Lori R., Roger C. Loeb (2002), ˝Differences in job satisfaction between general education and special education teachers: Implications for retention˝, Remedial and Special education, 23(5), 258-267.
Škrinjar, Jasmina (1994), Profesionalna opterećenost i sindrom burnout djelatnika u ustanovama za rehabilitaciju osoba s težom mentalnom retardacijom, Disertacija, Sveučilište u zagrebu, Fakultet za defektologiju, Zagreb
Takala, Marjatta, Astrid Ahl (2014), ˝Special education in Swedish and Finnish schools: Seeing the forest or the trees?˝, British Journal of Special Education, 41(1), 59-81.
Zabel, Robert, Mary Kay Zabel (2001), ˝Revisiting burnout among special education teachers: Do age, experience, and preparation still matter?˝, Teacher Education and Special Education, 24(2), 128-139.
Zhou, Xuan (2018), ˝A review of researches workplace loneliness˝, Psychology, 9(5), 1005-1022.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2022.7.1.571
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.