Opinions of Students on Adult Education in Croatia
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Andrilović, Vlado, Milan Matijević, Nikola Pastuović, Silvije Pongrac, Maja Špan (1985), Andragogija, Školska knjiga, Zagreb
Brčić Kuljiš, Marita, Morana Koludrović (ur.) (2016), Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj, Zbornik radova znanstveno-stručnog kolokvija, Redak, Split
European Commission (2021), Glavni pružatelji obrazovnih usluga. Preuzeto sa https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/main-provi- ders-13_hr, pristupljeno 18. 06. 2021.
Foley, Griff (1999), Understanding Adult Education and Training, Routledge, UK
Galić, Slavka, Nada Tomasović Mrčela (2013), Priručnik iz gerontologije, gerijatrije i psihologije starijih osoba - psihologije starenja, Medicinska škola Osijek, Osijek
Koludrović, Morana, Mario Vučić (ur.) (2018), Učimo cjeloživotno učiti i poučavati. Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Zagreb
Kušić, Siniša, Sofija Vrcelj, Anita Zovko (2016), Didaktičke odrednice obrazovanja andragoga – komparativni pristup, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
Markuš, Marina (2010), ˝Socijalna kompetentnost – jedna od ključnih kompetencija˝, Napredak, 151(3-4), 432-444.
Mašić, Marijeta (2016), ˝Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru˝, Napredak, 157(3), 379-397.
Mijoč, Vesna (2015), Istraživanje stavova o osobama starije dobi u srednjoškolaca strukovnih škola u Zagrebu, Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet
Pauković, Maja, Lucija Bačić (2018), ˝Trend kretanja cjeloživotnog obrazovanja i učenja kao preduvjet stvaranja društva znanja˝, Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 8(2), 121-138.
Prgomet, Anto (2015), ˝Kurikulum izobrazbe andragoga na primjeru ustroja njihove izobrazbe u Njemačkoj˝, Andragoški glasnik, 19 (1-2(34)), 39-55.
Rajić, Višnja (2013), ˝Vrednovanje obrazovnih/odgojnih postignuća u obrazovanju odraslih˝, Andragoški glasnik, 17 (2(31)), 117-124.
Reischmann, Jost (2015), ˝Professionalization of adult education: Some aspects˝, Andragoške studije, 2, 23-37.
Tecilazić Goršić, Ana (2019). Izazovi primjene vanjskog vrednovanja u obrazovanju odraslih. Preuzeto s https://www.kvalifikacije.hr/sites/default/files/ news/2019-05, pristupljeno 01. 10. 2021.
Tomečak, Marija, Ana Štambuk, Silvia Rusac (2014), ˝Promišljanje starenja i starosti – predrasude, mitovi i novi pogledi˝, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50(1), 36-53.
Vekić, Marija (2015), ˝Obrazovanje u novome ruhu: cjeloživotno učenje i obrazovanje odraslih˝, Hrvatski jezik, 2(3), 5-14.
Vinković, Arno, Mario Vučić, Mile Živčić (2016), ˝Prepreke i izazovi obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj˝, u: Brčić Kuljiš, Marita, Morana Koludrović (ur.), Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj, Zbornik radova znanstveno-stručnog kolokvija, Redak, Split, 26-42.
Zadro, Paulina, Sanja Šimleša, Marina Olujić, Jelena Kuvač Kraljević (2016), ˝Promjene kognitivnih funkcija u odrasloj dobi˝, Logopedija, 6(2), 53-61.
Zakon o obrazovanju odraslih, Narodne novine br. 17/07, 107/07, 24/10. Preuzeto s https://www.zakon.hr/z/384/Zakon-o-obrazovanju-odraslih, pristupljeno 20. 06. 2021.
Žitinski, Maja (2006), ˝Education is a moral concept˝, Informatologia, 39(3), 137-141.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2022.7.1.463
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.