A Comparative Analysis of EFL Textbooks Used in the Third Grade Primary School
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Antić, Slobodanka (2016), ˝Udžbenik u mozaiku različitih perspektiva”, u: Pešikan, Ana (ur.), Udžbenik u funkciji nastave i učenja, Učiteljski fakultet Užice, Užice
CEFR (2020), Common European Framework of Reference for Languages Learning, Teaching, Assessment. Companion Volume with Descriptors, Council of Europe
Gerngross, Günter, Herbert Puchta, Danijela Atanacković (2020), Playway to English 3, deveto izdanje, Cambridge University – Press/Klett, Beograd
Harmer, Jeremy (2007), The Practice of English Language Teaching, 4th edition, Pearson Education Limited, England
Hutchinson, Tom (1987), ˝What‘s Undernearth? An Interactive View of Materials Evolution˝, In: Sheldon, Leslie E. (ed.), ELT Documents – 126. ELT Textbooks and Materials: Problems in Evaluation and Development, Modern English Publications in association with British Council, London
Hutchinson, Tom, Eunice Torres (1994), ˝The Textbook as Agent of Change˝, ELT Journal, 48(4), 315-328.
Ivić, Ivan, Ana Pešikan, Slobodanka Antić (ed.) (2013), Textbook Quality. A Guide to Textbook Standards, V&R, Göttingen
Katalog udžbenika za treći i sedmi razred osnovnog obrazovanja i vaspitanja – udžbenici za nastavu na srpskom jeziku (2020), Službeni glasnik RS – Prosvetni glasnik, br. 2.
Komadina, Isidora (2021), ˝Sociokulturni aspekt udžbenika stranog jezika˝, Filolog, 23, 211-225.
Končarević, Ksenija (2010), ˝Psihološki i psiholingvistički razvoj dece osnovnoškolskog uzrasta˝, Inovacije u nastavi, 23(1), 7-17.
Lazarević, Dušanka (2009), ˝Udžbenik kao predmet psihološke analize u našoj sredini – pristupi, problemi i rezultati˝, Inovacije u nastavi, 22(4), 5-16.
Lee, Sun-Min (2013), ˝The Development of Evaluation Theories for Foreign Language Textbooks˝, Pan-Pacific Association of Applied Linguistics, 17(2), 69-89.
Lenneberg, H. Eric (1967), ˝The Biological Foundations of Language˝, Hospital Practice, 2(12), 59-67.
Littlewood, William (2010), Communicative Language Teaching, Cambridge University Press, Cambridge
Mikić, Jovica (2010), ˝Specifičnost udžbenika za strane jezike – Analiza strukturno-funkcionalnih komponenti˝, Inovacije u nastavi, 23(1), 87-97.
Nenezić, Zorana, Ljubinka Dimitrijević (2021), Engleski jezik za treći razred osnovne škole, Easy 3, osmo izdanje, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Nordlund, Marie (2016), ˝EFL textbooks for young learners: A comparative analysis of vocabulary˝, Education Inquiry, 7(1), 47-68.
Pešić, Jelena (2016), ˝Od izvora informacija do sredstva za učenje: neke aktuelne dileme obrazovanog dizajniranja udžbenika”, u: Pešikan, Ana (ur.). Udžbenik u funkciji nastave i učenja, Učiteljski fakultet Užice, Užice
Pešikan, Ana (2016), ˝Udžbenici: od istraživanja do politike izdavanja u Srbiji˝, u: Pešikan, Ana (ur.), Udžbenik u funkciji nastave i učenja, Učiteljski fakultet Užice, Užice
Pešikan, Ana (2017), ˝Uloga ilustracija u udžbenicima˝, u: Stevanović, Jelena, Ana Pešikan, Mladen Radulović (ur.), Uloga udžbenika u savremenom obrazovanju, XXII Naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa“, Učiteljski fakultet, Beograd
Pravilnik o standardima kvaliteta udžbenika i uputstvo o njihovoj upotrebi (2018), Službeni glasnik RS, br. 45.
Prodanović, Marijana (2016), ˝Zabavan put do usvajanja jezika˝, Metodički vidici, 7(7), 505-509.
Prodanović, Marijana, Valentina Gavranović (2020), ˝Razvijanje jezičkih veština učenika kroz projektno-usmerenu nastavu stranog jezika struke – studija slučaja˝, Inovacije u nastavi, 33(4), 136-145.
Simmons, Naomi (2020), Family and Friends 1, Second ed, Oxford University Press / Novi Logos, Beograd
Singleton, David, Lisa Ryan (2004), Language Acquisition: The Age Factor, Multilingual Matters, Toronto
Singleton, David (2005), ˝The Critical Period Hypothesis: A Coat of Many Colours˝, International Review of Applied Linguistics in Language Teaching (IRAL), 43(4), 269-285.
Tomlinson, Brian (2012), ˝Materials development for language learning and teaching˝, Language Teaching, 45(2), 143-179.
Trebješanin, Biljana, Dušanka Lazarević (2001), Savremeni osnovno-školski udžbenik, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2022.7.1.183
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.