The Role of Procrastination and Locus of Control in School Achievement
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Anđelković, Andrijana (2012), Sindrom izgaranja, lokus kontrole i motiv postignuća kod prosvetnih radnika i lekara hitne pomoći, Master rad, Department za psihologiju Filozofskog fakulteta u Nišu, Niš
Brkić, Iva (2018), Samopoštovanje i lokus kontrole kao prediktori dobrobiti, Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Odsjek za psihologiju, Zagreb
Buljubašić Kuzmanović, Vesna, Tanja Botić (2012), ˝Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole˝, Život i škola, 27 (1/2012.), god. 58, 38-54.
Belić, Jelisaveta (2009), ˝Religioznost, sujeverje i lokus kontrole˝, Petničke sveske, 67, 459-469.
Crnjaković, Bojana, Snežana Stoiljković, Jelisaveta Todorović (2008), ˝Vaspitni stil roditelja i lokus kontrole adolescenata˝. Nastava i vaspitanje, 57(4), 514-529.
Gadžić, Aleksandar, Aleksandar Milojević (2009), ˝Školski uspjeh i status adolescenata u razredu˝, Teme, G. XXXIII, 4, 1379-1389.
Jurić, Daniel (2004). Neke strategije samoregulirajuće motivacije kao prediktor akademske prokrastinacije u školskom, Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb
Kuzmanović, Biljana, Milica Vučetić (2014), ˝Samoregulacija učenja iz perspektive učenika i njena povezanost sa školskim uspehom˝, Nastava i vaspitanje, 64(2), 269-283.
Košanski, Željka (2004), Odgađanje izvršavanja obaveza kao prediktor akademskog uspjeha, Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju, Zagreb
Lee, Eunju (2005), ˝The Relationship of Motivation and Flow Experience to Academic Procrastination in University Students˝, The Journal of Genetic Psychology, 166 (1), 5-15.
Mikas, Davor (2012), ˝Utjecaj emocionalnih i ponašajnih problema na školski uspjeh učenika˝, Pedagogijska istraživanja, 9(1/2), 83-101.
Matešić, Krunoslav, Predrag Zarevski (2008), ˝Povezanost opće inteligencije i dimenzija ličnosti sa školskim postignućem˝, Metodika, 9(17), 260-270.
Ozer, Bilge Uzun, Joseph R. Ferrari (2011), ˝Gender Orientation and Academic Procrastination: Exploring Turkish High School Students˝, Individual Differences Research, 1 (9), 33-40.
Ozer, Bilge Uzun, Ayhan Demir, Jospeh R. Ferrari (2013), ˝Reducing Academic Procrastination Through a Group Treatment Program: A Pilot Study˝, Journal of Rational-Emotive and Cognitive-Behavior Therapy, 31 (3), 127-135.
Pahić, Tea (2008), ˝Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika osnovne škole˝, Napredak, 149 (3), 312-325.
Stojkić, Milka, Šuajb Solaković (2017), ˝Relacije između lokusa kontrole i sklonosti ka prevarama u ljubavnim vezama˝, Godišnjak za psihologiju, 14 (16), 7-17.
Simić-Vukomanović, Ivana, Slavica Đukić Dejanović, Nela Đonović, Milica Borovčanin (2012), ˝Psiho-medicinski i socijalni činioci školskog uspeha˝ Enagrami, 34 (1), 45-57.
Sakač, Marija (2008), ˝Neki psihološki činioci školskog postignuća˝, Norma, 13 (3), 29-36.
Senécal, Caroline, Robert Koestner, Richard J. Vallerand (1995), ˝Self-Regulation and Academic Procrastination˝, The Journal of Social Psychology, 135(5), 607-619,
Tešanović, Jelena (2012), ˝Lokus kontrole i koping strategije kod žena sa cervikalnim sindromom˝, Godišnjak za psihologiju, 9 (11), 43-56.
Tuckman, Bruce W. (1991), ˝The Development and Concurrent Validity of the Procrastination Scale˝, Educational and Psychological Measurement, 51, 473-480.
Vrcelj, Sofija, Siniša Kušić, Tea Cikač (2018), ˝Odnos srednjoškolaca prema školskom uspjehu˝, Acta Iadertina, 14 (2), 7-38.
Vulić-Prtorić, Anita, Ivana Lončarević (2016), ˝Školski uspjeh i mentalno zdravlje: Od relacija do intervencija˝, Napredak, 157 (3), 301-324.
Štuc, Marija (2016), Odnos akademske prokrastinacije, lokusa kontrole i akademskog uspjeha, Diplomski rad, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek
Šoštarić, Tena (2016), Osobine ličnosti, prokrastinacija i školski uspjeh, Diplomski rad, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2021.6.4.391
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.