Works of Fine Art as an Incentive for Artistic Expression of Children with Disabilities In Inclusive Education – a Case Study
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Acer, Dilek, Esra Ömerodlu (2008), ˝A Study on the Effect of Aesthetic Education on the Development of Aesthetic Judgment of Six-year-old Children˝, Early Childhood Education Journal, 35, 335-342.
Arnheim, Rudolf (2008), Novi eseji o psihologiji umjetnosti, Matica hrvatska, Zagreb
Brajčić, Marija, Dubravka Kuščević (2012), ˝Dijete i umjetničko djelo – Pablo Picasso˝, Školski vjesnik, 61(1-2), 133-153
Brajčić, Marija, Dubravka Kuščević (2016), Dijete i likovna umjetnost – doživljaj likovnog djela, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split
Brajčić, Marija, Ana Jujnović (2016), ˝Primjena metode estetskog transfera u nastavi likovne kulture – Vincent van Gogh˝, Školski vjesnik, 65, 201-217.
Brajčić, Marija, Maja Perić (2019), ˝Suvremena skulptura u očima djeteta – Ivan Meštrović˝, Školski vjesnik, 68(1), 205-222.
Brajčić, Marija, Dubravka Kuščević, Marija Petric (2020), ˝Doživljaj likovnog djela XX st. – Andy Warhol˝, Croatian Journal of Education, 22 (Sp. Ed.1), 239-261.
Brkić, Milenko, Milenko Kundačina (2017), Mjerenje u istraživanju odgoja i obrazovanja, Sveučilište Hercegovina, Mostar
Duh, Matjaž, Tomaž Zupančič (2011), ˝Metoda estetskog transfera – opis specifične likovno-didaktičke metode˝, Croatian Journal of Education, 13 (1), 42-75.
Duh, Matjaž, Branka Čagran, Miroslav (2012), ˝Kvaliteta i kvantiteta učenja likovne aprecijacije – Utjecaj školskih sustava na učeničku aprecijaciju˝, Croatian Journal of Education, 14 (3), 625-655.
Duh, Matjaž, Andreja Kljajić (2013), ˝Nivo likovno-aprecijativnih sposobnosti učenika nižih razreda osnovne škole˝, Školski vjesnik, 62 (2-3), 191-207..
Duh, Matjaž, Tomaž Zupančič (2013), ˝Likovna apreciacija in metoda estetskega transferja˝, Journal of Elementary Education / Revija za Elementarno Izobraževanje, 6(4), 71-86.
Eisner, Elliot W. (2002), Arts and the Creation of Mind, Yale University Press, New Haven - London
Grgurić, Nada, Marijan Jakubin (1996), Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje, Educa, Zagreb
Igrić, Ljiljana i sur. (2015), Osnove edukacijskog uključivanja, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb
Karlavaris, Bogomil, Mira Kraguljac (1981), Razvijanje kreativnosti putem likovnog vaspitanja u osnovnoj školi, Institut za pedagoška istraživanja Beograd
Karlavaris, Bogomil (1991), Metodika likovnog odgoja 2, Hofbauer, Rijeka
Kuščević, Dubravka, Goran Kardum, Marija Brajčić (2014), ˝Visual Preferencesof Young School Children for Paintings from the 20 th Century˝, Creativity research journal, 26 (3), 297-304.
Kuščević, Dubravka, Marija Brajčić, Luce Šipić (2019), ˝Using Marc Chagall’s Visual Art in Teaching Visual Arts˝, Revija za elementarno izobraževanje / Journal of elementary education, 12, 2; 177-198.
Petrač, Luka (2015), Dijete i likovno umjetničko djelo. Metodički pristupi likovno-umjetničkom djelu s djecom vrtićke i školske dobi, Alfa, Zagreb
Pivac, Dunja, Branka Ivelja (2009), ˝Likovno umjetničko djelo kao poticaj likovnog izražavanja učeničkih emocija˝, u: Hicela Ivon (ur.), Djeca i mladež u svijetu umjetnosti, Centar za interdisciplinarne studije – Studia Mediterranea, Filozofski fakultet u Splitu, 93-106
Pražić, Branko (1989), Vid i privid umjetnosti, Psihološki ogledi iz likovne umjetnosti, Mladost, Zagreb
Salkind, Leni, Neil J. Salkind (1997), ˝Gender and Age Differences in Preference for Works of Art˝, Studies in Art Education, Vol. 38, No. 4, 246-256.
Savva, Andri, Eli Trimis (2005), ˝Responsesof Young Children to Contemporary Art Exhibits: The Role of Artistic Experiences˝, International Journal of Education & the Arts, 6(13), 1-22.
Spajić, Vedrana (1989), Vrednovanje likovnog djela. Pristup pedagogiji umjetnosti, Školske novine, Zagreb
Škrbina, Dijana (2013), Art terapija i kreativnost. Multidimenzionalni pristup u odgoju i obrazovanju, dijagnostici i terapiji, Veblecomerce, Zagreb
Tomljenović Zlata, Kristina Bratović (2020), ˝Vojo Radoičić’s artwork as a stimulus for early and preschool-aged children’s artistic creativity – case study˝, Odgojno obrazovne teme, 3(6), 93-115.
Vujević, Miroslav (2006), Uvođenje u znanstveni rad, Školska knjiga, Zagreb
Zečić, Sadeta, Zumreta Jeina (2006), Nastavnik u inkluzivnom okruženju, Štamparija Fojnica, Fojnica
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2021.6.3.587
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.