Media – Audience Relation in Montenegro
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bešić, Miloš (2007), Metodologija političkih nauka (skripta), Podgorica, FPN
Čomski, Noam (2009), Kontrola medija, Novi Sad-Beograd, Rubikon-Beoknjiga
Kastels, Manuel (2014), Moć komunikacija, Beograd, RTS – Clio
Malović, Stjepan, ur. (2014), Masovno komuniciranje, 134–149, 259–265, Zagreb, Golden marketing – Tehnička knjiga; Koprivnica, Sveučilište Sjever
Maroš, Miomir (2013), Brendiranje crnogorskih medija, magistarski rad, Podgorica, Fakultet političkih nauka
Radojković, Miroljub, Branimir Stojković (2009), Informaciono komunikacioni sistemi, Beograd, Clio
Turčilo, Lejla (2014), Profesionalno i građansko novinarstvo: saradnja ili konkurencija, Mediji i komunikacije 1, 159–167, Bijelo Polje, Akademija društvenihnauka
Vreg, France (1991), Demokratsko komuniciranje, Sarajevo, FPN
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.