DEVELOPMENT IN CONTEXT: THE MOST SIGNIFICANT PREDICTORS OF SCHOOL SUCCESS OF PUPILS OF THE EARLY ADOLESCENT AGE
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bognar, Ladislav (2000), “Kvalitativni pristup istraživanju odgojno-obrazovnog procesa“, Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, str. 45-54.
Bronfenbrenner, Urie (1994), “Ecological models of human development“, International Encyclopedia of Education, Vol.3, 2nd. ed., str. 1643-1647.
Car, Sandra (2013), “Adolescencija 21. stoljeća: društvena uvjetovanost, temeljne karakteristike i pedagoški izazovi“, Pedagogijska istraživanja, 10 (2), str. 285-294.
Čudina-Obradović Mira, Josip Obradović (1995), “Utjecaj bračnog emocionalnog sklada roditelja na školski uspjeh i ponašanje djece“, Društvena istra- živanja: časopis za opća društvena pitanja, Vol. 4 No.4-5 (18-19), str. 627-639.
Davis, Hilton, Pamela Spurr (1998), “Parent Counselling: An Evaluation of a Community Child Mental Health Service“, The Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, Vol.39, No. 3, str. 365-376.
Davis, Hilton, Crispin Day, Christine Bidmead (2002), Working in Partnership with Parents: the Parent Adviser Model, Harcourt Assessment, London
Đorđević, Dušan (1978), Razvojna psihologija, NIP Dečje novine, Gornji Milanovac
Đuranović, Marina (2013), “Obitelj i vršnjaci u životu adolescenata“, Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, Vol. 154. No. 1-2,. str. 31-46.
Đuranović, Marina (2014), “Rizično socijalno ponašanje adolescenata u kontekstu vršnjaka“, Školski vijesnik 63, 1-2, str. 119-132.
Epstein, Joyce (1995), “School/family/community partnerships: Caring for the children we share“, Phi Delta Kappan, 76, str. 701-712.
Haynes, Norris M., Christine Emmons, Michael Ben-Avie (1997), “School Climate as a factor in student adjustment and achievement“, Journal of educational and psychological consultation, Vol. 8, No.3, str. 321-329.
Joksimović, Snežana, Blanka Bogunović (2005), “Nastavnici o kontekstu nastave i postignuće učenika“, u: Antonijević, Radovan, Dragan Janjetović, ur., TIMSS 2003 u Srbiji, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, str. 270-291.
Jones J. J, C. S. Ignelzi (2000), Partnerstvo škole i porodice, Priručnik za obuku studenata i edukatora, Centar za obrazovne inicijative “Step by Step“, Sarajevo
Macuka Ivana, Irena Burić (2015), “Školski uspjeh mlađih adolescenata: važnost uloge osobnih i obiteljskih čimbenika“, Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja, Vol. 24 No. 4, str. 487-507.
Pašalić Kreso, Adila (2003), “Jačanjem komunikacijskog trougla: škola – obitelj – lokalna zajednica do uspješnijeg rješavanja konflikata u školi“, Obrazovanje odraslih, Vol III, Br. 1., BKC Sarajevo, str. 77-100.
Pašalić Kreso, Adila (2004), Koordinate obiteljskog odgoja: Prilog sistemskom pristupu razumijevanja obitelji i obiteljskog odgoja, JEŽ, Sarajevo
Rukavina, Maja, Anela Nikčević-Milković (2016a), “Neki čimbenici odnosa adolescenata i škole“, Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, Vol. LXII No. 2, str. 93-104.
Rukavina, Maja, Anela Nikčević-Milković (2016b), “Adolescenti i školski stres“, Acta Iadertina, Vol. 13 No. 2, str. 159-169.
Šimić Šašić, Slavica, Mira Klarin, Ana Proroković (2011), “Socioekonomske prilike obitelji i kvaliteta obiteljske interakcije kao prediktori školskog uspjeha srednjoškolaca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Makedoniji“, Ljetopis socijalnog rada, 18(1), str. 31-62.
Van Houtte, Mieke (2005), “Climate or Culture? A Plea for Conceptual Clarity in School Effectiveness Research“, School Effectiveness and School Improvement, 16 (1), str. 71-89.
Vujačić, Milja, Jelena Stanišić (2007), “Kreiranje pozitivne klime u školi“, Pedagogija LXII, 3/07, Institut za pedagoška istraživanja, str. 424-432.
Wagner Jakab, Ana (2008), “Obitelj – sustav dinamičnih odnosa u interakciji“, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2), str. 119-128.
White, Karl R. (1982), “The relationship between socioeconomic status and academic achievement“, Psychological Bulletin, 91 (3), str. 461-481.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.