Applying the Situational Approach in Foreign Language Communication with Children in Preschool Institutions: An Overview
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Brewster, Jean, Gail Ellis, Denis Girard (2004), The Primary English Teacher´s Guide, Penguin English Guides, Harlow
Carević, Ivana (2010), ˝Kontrastivni pristup nastavi engleskoga jezika: sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi˝, Odgojne znanosti, 12(1(19)), 229-240.
Devčić, Matea, Zrinka Fišer (2023), ˝Uloga multimedije i učenje stranoga jezika u ranoj i predškolskoj dobi˝, Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 2(1), 115-121.
Ellis, Rod (1994), The Study of Second Language Acquisition, Oxford University Press, Oxford
European Commission (2011), Commission Staff Working Paper – European Strategic Framework for Education and Training (ET2020). Language Learning at Pre–Primary Level: Making It Efficient and Sustainable – A Policy Handbook. education.ec.europa/en/sites/default/files/document-library- docs/early-language-learning-handbook-en-pdf; 28. 08. 2024.
Fućak, Vedrana, Lidija Vujičić (2013), ˝Međuvršnjačka podrška u učenju stranog jezika: epizode iz vrtića˝, Dijete, vrtić, obitelj, 18(70), 22-24.
Gitsaki, Christina (2014), Current Issues in Early Years Education, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge
Gopnik, Alison, Andrew N. Meltzoff, Patricia K. Kuhl (2003), Znanstvenik u kolijevci – što nam rano učenje kazuje o umu, Educa, Zagreb
Koporčić, Magdalena, Zrinka Fišer, Tihomir Živić (2023), ˝Prednost ranoga učenja stranog jezika u predškolskim ustanovama˝, Marsonia: časopis za društvena i humanistička istraživanja, 2(1), 123-128.
Kotarac, Petra (2017), Razvoj govora, završni rad, University of Zagreb - Faculty of Teacher Education, Zagreb
Kralj, Jelka (2022), ˝Učenje kod male djece˝, Varaždinski učitelj: digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 5(9), 61-65.
Lenneberg, Eric H. (1967), Biological Foundation of Language, John Wiley and Sons, New York
Kraš, Tijana, Maja Miličević (2015), Eksperimentalne metode u istraživanjima usvajanja drugoga jezika, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka
Medved Krajnović, Marta (2010), Od jednojezičnosti do višejezičnosti: uvod u istraživanje procesa ovladavanja inim jezikom, Leykam international, Zagreb
Medved Krajnović, Marta, Ivana Juraga (2008), ˝Perception of Influence of Foreign Language Learning on Personality˝, Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 53, 349-372.
Miljak, Arjana (1987), Uloga komunikacije u razvoju govora djece predškolske dobi: priručnik za nastavnike, Školske novine, Zagreb
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (2015), Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje; https://narodne-novine.nn.hr/clanci/ sluzbeni/2015_01_5_95.html.
Moon, Jayne (2005), Children Learning English, Macmillan
Petrović, Elvira (1995), ˝Je li grijeh prevoditi u nastavi stranih jezika?˝, In: M. Mihaljević Djigunović, N. Pintarić (eds.), Prevođenje: Suvremena strujanja i tendencije, Društvo za primijenjenu lingvistiku, Zagreb, 93-97.
Petrović-Sočo, Biserka (2007), Kontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanje- holistički pristup, Mali professor, Zagreb
Pavličević-Franić, Dunja (2005), Komunikacijom do gramatike: razvoj komunikacijske kompetencije u ranome razdoblju usvajanja jezika, Alfa, Zagreb
Prebeg Vilke, Mirjana (1991), Vaše dijete i jezik: materinski, drugi i strani jezik, Školska knjiga, Zagreb
Selimović, Hazim, Esed Karić (2011), ˝Učenje djece predškolske dobi˝, Metodički obzori: časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, 6(11), 145-160.
Silić, Andreja (2007a), Prirodno učenje stranog (engleskog) jezika djece predškolske dobi, Mali profesor, Zagreb
Silić, Andreja (2007b), ˝Stvaranje poticajnoga okruženja u dječjemu vrtiću za komunikaciju na stranom jeziku˝, Odgojne znanosti, 9((2)14), 67-84.
Sironić Bonefačić, Nives (1992), ˝Uloga materinskog jezika u početnoj nastavi talijanskog jezika u osnovnoj školi˝, In: M. Andrijašević, Y. Vrhovac (Eds.), Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom: zbornik radova, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, Zagreb, 79-84.
Šarčević, Ivana (2017), ˝Metodika ranog učenja stranih jezika˝; 04. 12. 2023., https://www. academia.edu/34774868/METODIKA_RANOGA_U% C4% 8CE NJA_STRANIH_JEZIKA
Vasta, Ross, Marshall M. Haith, Scott A. Miller (2005), Dječja psihologija: moderna znanost, Naklada Slap, Jastrebarsko
Vrhovac, Yvonne (2001), Govorna komunikacija i interakcija na satu stranoga jezika, Naklada Ljevak, Zagreb
Zimmer, Jürgen (1984.), ˝Preschool Curriculum Development and Kinder garten Education Based on Life Situations: German, Asian and Latin Ameri- can Experiences˝, In: L. Y. Ching, C. H. Keng & L. C. S. Men (Eds.), Preparation for Adulthood: Proceedings of the Third Asian Workshop as Child on Adolescent Development, University of Malaya, Kuala Lumpur
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2024.9.2.1215
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.