Intercultural Dimension of a Contemporary Teachers' Habitus
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Batelaan, Pieter (2001), ˝Learning to respect˝, Intercultural Education,
(3).str. 237-245. Dostupno na:
https://doi.org/10.1080/14675980120087453(10. 05. 2018.)
Bartulović, Marija, Barbara Kušević (2016), Što je interkulturno obrazovanje? Priručnik za nastavnike i druge znatiželjnike, CMS, Zagreb: Dostupno na: https://www.cms.hr/hr/publikacije/sto-je-interkulturno-obrazovanje-prirucnikza-nastavnike-i-druge-znatizeljnike (11. 02. 2018).
Bijelić, Ines (2010), ˝Interkulturalna kompetentnost učitelja u osnovnoj školi˝, u: Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije Obrazovanje za interkulturalizam, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Nansen Dijalog Centar, Osijek, str. 137-150.
Braun, Virginia, Victoria Clarke (2006), ˝Using thematic analysis in psychology ˝, Qualitative Research in Psychology, 3 (2). pp. 77-101. Dostupno na: http://eprints.uwe.ac.uk/11735 (11. 02. 2018.)
Caneva, Elena (2012), ˝Interculturalism in the classroom. Thestrengths and limitations of teachers inmanaging relations with children andparents of foreign origin˝, ITALIAN JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION, No. 3. Dostupno na: http://ijse.padovauniversitypress.it/2012/3/2 (10. 05. 2018.)
Dedić Bukvić, Emina (2016), Kompatibilnost formalno stečenih i praktično potrebnih kompetencija za odgojno-obrazovni rad – mogućnost
rekonceptualizacije izobrazbe nastavnika u Bosni i Hercegovini, doktorska disertacija, Univerzitet u Sarajevu, Filozofski fakultet, Sarajevo
Gorski, Paul C. (2006), ˝Complicity with conservatism: The de-politicizing of multicultural and intercultural education˝, Intercultural Education, 17(2), str. 163-177.
Gorski, Paul C. (2007), Good intentions are not enough A deconolizing Intercultural Education, EdChange, www. EdChange.org (9. 2. 2018)
Gošević, Radmila, Snježana Mrše, Milena Jerotijević, Danijela Petrović i
Vojislava Tomić (2007), Vodič za unapređenje interkulturalnog obrazovanja. Beograd: Fond za otvoreno društvo. Dostupno na: https://www.researchgate.net/publication/283123055_Vodic_za_unapredenje_interkulturalnog_obrazovanje (13. 02. 2018)
Hatibović, Ćimeta (2006), ˝Dileme i nesuglasice vezane za ideju inkluzivnog obrazovanja u BiH˝, u: Vodič kroz inkluziju u obrazovanju (Priredili: Šunkić, Z., Kordić, M., Hasić, O., Hatibović, Ć.), Misija OSCE-a u BiH, Sarajevo
Hrvatić, Neven, Elvi Piršl (2007), ˝Interkulturalne kompetencije učitelja˝, Zbornik radova „Kompetencije i kompetentnost učitelja“, Osijek, str. 221-228.
Hrvatić, Neven, Marija Sablić (2008), ˝Interkulturalne dimenzije nacionalnog kurikuluma˝, Pedagogijska istraživanja, 5 (2). str. 197-208.
Kuzmenko, Vasil, Lyubov Goncharenko (2007), ˝Polycultural competence as component of professional competence of pedagogue˝, Zbornik radova „Kompetencije i kompetentnost učitelja“, Osijek, str. 287-293.
Kragulj, Snježana, Renata Jukić (2010), ˝Interkulturalizam u nastavi˝, u: Zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije Obrazovanje za interkulturalizam, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Nansen Dijalog Centar, Osijek. str. 169-190.
Krüger-Potratz, Marianne (2011), ˝Interkulturalno obrazovanje – od pedagogije za specifičnu ciljnu skupinu do multidisciplinirane zadaće˝, U: Europsko obrazovanje: Koncepti i perspektive iz pet zemalja, Školska knjiga, Zagreb, str. 38-54.
Ninčević, Marjan (2009), ˝Interkulturalizam u odgoju i obrazovanju: Drugi kao polazište˝, Nova prisutnost 7 /1, str. 59-84.
Pašalić-Kreso, Adila (1998), ˝Multietnički i multikulturalni odgoj u sistemu obrazovanja Bosne i Hercegovine˝, Zbornik radova: Obrazovanje u Bosni i Hercegovini: materijali sa Međunarodnog okruglog stola, Institucija ombudsmena FBiH, Sarajevo, str. 33-40.
Petravić, Ana (2011), Interkulturalna kompetencija u nastavi stranih jezika – problemi i perspektive razvoja kurikula.U: Europsko obrazovanje: Koncepti i perspektive iz pet zemalja. Zagreb: Školska knjiga. str. 97-119.
Piršl, Elvi (2011), Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju,
PEDAGOGIJSKA istraživanja. 8 (1), str. 53-70.
Rošić, Vani (2007), Pojam navike kod Aristotela. Filozofska istraživanja. 107. God. 27. Sv. 3. str. 559–570.
Sablić, Marija, Alma Škugor, Edina Malkić (2010), Odgoj i obrazovanje za interkulturalizam - In medias res. U: Zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije Obrazovanje za interkulturalizam, Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Nansen Dijalog Centar Osijek. str. 89-104.
Sablić, Marija (2014), Interkulturalizam u nastavi. Zagreb: Naklada lijevak.
Sablić, Marija, Željko Rački, Marija Lesandrić (2014), ˝Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montesori˝, Croatian Journal of Education, Vol. 17. No.3. str. 755-782.
Sablić, Marija (2009). Sukonstrukcija interkulturalnoga kurikuluma, doktorska disertacija, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb
Sikorskaya, Irina (2017), ˝Intercultural education policies across Europe as responses to cultural diversity (2006-2016)˝, CENTRO DI STUDI EUROPEI (CSE) Fisciano: Dipartimento di Scienze Politiche, Sociali e della Comunicazione UNIVERSITÀ DEGLI STUDI DI SALERNO; Dostupno na: http://www.centrostudieuropei.it/ (13. 05. 2018).
Slatina, Mujo (2008), ˝Razvoj profesionalnih kompetencija univerzitetskih nastavnika u bolonjskom procesu˝, U: Zbornik radova: II Savjetovanje Reforma visokog obrazovanja – primjena Bolonjskih principa na Univerzitetu u Sarajevu, Univerzitet u Sarajevu, Sarajevo, str. 151-165.
Spasenović, Vera (2013), Školski sistemi iz komparativne perspektive, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, Beograd
Tibulac, Mariana (2014), ˝Multiculturalism - “Intercultural Education” or
“Critical Education”?!˝, Studia Universitatis Moldaviae Seria „Stiinte ale
educatiei“, No. 9(79), str. 10-13. Dostupno na: http://studiamsu.eu/ (13. 5. 2018).
UNESCO (2006), Guidelines on Intercultural Education, UNESCO, Paris (ED-2006/WS/59) – CLD 29366.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.