Learning about Learning in the Context of Pedagogical Theoretical Knowledge
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Antić, Slobodanka (2015), ˝Kompetencije za efikasno učenje iz perspektive studenata˝, Specijalna edukacija i rehabilitacija, 14(2), 133-154.
Antić, Slobodanka (2014), Udžbenik kao instrument za konstrukciju i ko-konstrukciju školskog znanja, Doktorska disertacija, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu
Antonijević, Radovan (2013), ˝Intelektualno vaspitanje u funkciji pripreme za doživotno učenje˝, Andragoške studije, 2, 79-94.
Ažman, Tatjana (2012), Kompetenca učenja učenja, Andragoški centar Slovenije, Ljubljana
Beara, Mirjana, Daliborka Popović, Ivan Jerković (2019), ˝Nastavnici kao stručnjaci za učenje – između nastavne filozofije i refleksivne prakse˝, Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 44(2), 79-94.
Branković, Drago, Mile Ilić (2003), Osnovi pedagogije, Comesgrafika, Banja Luka
Deakin Crick, Ruth, (2007), ˝Learning how to learn: The dynamic assessment of learning power˝, The Curriculum Journal, 18(2), 135-153.
Dmitrović, Petar (2002), Osnovi pedagogije u svetlu promena, Pedagoški fakultet, Bijeljina
Dunlosky, John, Katherine Rawson, Elizabeth Marsh, Mitchell Nathan, Daniel T. Willingham (2013), ˝Improving students’ learning with effective learning techniques: Promising directions from cognitive and educational psychology˝, Psychological Science in the Public Interest, 14(1), 4-58.
Đorđević, Jovan (1990), Intelektualno vaspitanje i savremena škola, Zavod za udžbenike i nastavna sredstava, Sarajevo
European Commission (2007), Key competencies for lifelong learning: European reference Framework, Office for Official Publications of the European Communities, Luxembourg
Giesecke, Herman (1993), Uvod u pedagogiju, Educa, Zagreb
Jagarinec, Tanja (2019), ˝Učenje učenja˝, Varaždinski učitelj, digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 2(2), 60-66.
Jorgić, Draženko (2013), ˝Tradicionalno i savremeno u intelektualnom vaspitanju˝, Nauka i tradicija, 2(2), 583-595.
Kovačević, Zorica (2011), Instrukcije za samostalno učenje u udžbenicima za mlađe razrede, Učiteljski faluktet, Beograd
Kulić, Radivoje, Petar Rajčević, Radomir Arsić, Vesna Minić (2019), Pedagogija, temeljna pitanja, Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja, Leposavić - Kosovska Mitrovica
Kurikulumu međupredmetne teme Učiti kako učiti za osnovne i srednje škole (2019), Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Hrvatska, Narodne novine, br. 7/2019
Lalović, Zoran (2009), Naša škola, metode učenja/nastave u školi, Zavod za školstvo, Podgorica
Livazović, Goran, Boris Janković (2015), ˝Organizacijsko učenje u školi˝, Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 55-68.
Mihajlović, Tatjana (2013), Samostalno učenje i obrazovno-vaspitna postignuća, Filozofski fakultet, Banja Luka
Mikanović, Brane (2016), Naučni razvoj pedagogije i područja vaspitanja, Grafomark, Banja Luka
Mirkov, Snežana (2013), Učenje – zašto i kako, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Mirkov, Snežana (2009), ˝Mogućnosti obuke za primenu strategija učenja kroz nastavu˝, Nastava i vaspitanje, 58(2), 169-184.
Peng, Cuixin (2012), ˝Self Regulated Learning Behavior of College Students of Art and Their Academic Achievement˝, Physics Procedia, 33, 1451-1455.
Preporočilo Evropskega Perlamenta In Sveta z dne 18. Decembar 2006. o ključnih kompetencah za vseživljensko učenje 2006/962/ES
Preporuke Vijeća Europske Unije od 22. Svibnja 2018. o ključnim kompeten cijama cjeloživotnog učenja, Službeni list Europske Unije 2018/C, 189/01
Radulović, Lidija, Stančić, Milan, Bulatović, Marija (2019), ˝Strategije učenja i postignuće učenika – iskustvo jednog obrazovnog programa˝, Inovacije u nastavi, XXXII (1), 1-15.
Rajčević, Petar (2018), ˝Učenje i didaktički značaj učenja učenja˝, Zbornik radova učiteljskog fakulteta Prizren Leposavić, 12 , 43-59.
Haywood, Carl, (2013), ˝What is cognitive education?˝, Journal of Cognitive Education and Psychology, 12(1), 45–58.
Tot, Daria, (2010), ˝Učeničke kompetencije i suvremena nastava˝, Odgojne znanosti, 1(19), 65-78.
Trnavac, Nedeljko, Jovan Đorđević (2005), Pedagogija, udžbenik za nastavnike, deseto izdanje, IP Naučna knjiga Komerc, Beograd
Vilotijević, Mladen (1999), Didaktika 1, predmet didaktike, Učiteljski fakultet, Beograd
Zimmerman, Barry (2002), ˝Becoming a Self-Regulated Learner: An Overview˝, Theory Into Practice, 41(2), 64-70.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2022.7.4.541
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.