Topics about Heritage in Croatian Science Textbooks for the 4th-grade Primary School
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Borić, Edita, Alma Škugor (2013), ˝Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama prirode i društva prema obrazovnim postignućima˝, Napredak, 154(1-2), 201-218.
Brezovec, Erik (2019), ˝Fenomenologija odnosa nacionalnoga i kulturnoga identiteta u hrvatskom društvu˝, Filozofska istraživanja, 39(2), 415–426.
Carek, Rut (2004), ˝Nematerijalna kulturna baština – UNESCO i njegova uloga˝, Informatica museologica, 35(3-4), 69-71.
Cifrić, Ivan (2014), ˝Očuvanje baštine u kontekstu Europske unije˝, Adrias, 20, 9-19.
Krampač-Grljušić, Aleksandra, Sanja Ćorić Grgić, Snježana Bakarić Palička, Ivana Križanec, Žaklin Lukša (2021), EUREKA 4, udžbenik prirode i društva u četvrtom razredu osnovne škole, Školska knjiga, Zagreb
Dilica, Kristina, Emina Berbić Kolar (2021), ˝Baštinske teme u udžbenicima i čitankama nastavnoga predmeta hrvatski jezik za peti i šesti razred osnovne škole˝, Lingua Montenegrina, XIV/2, br. 28, 123–145.
Dumbović Bilušić, Biserka (2013), ˝Kulturna baština u Hrvatskoj pred novim izazovima˝, Kvartal, X(1-2), 6-11.
Gvozdanović, Jadranka (2010), ˝Jezik i kulturni identitet Hrvata˝, Kro- atologija, 1(1), 39-56.
Hajdarović, Miljenko (2021), ˝Comparison of the Presentation of Heritage Topics in History Textbooks for Primary School˝, Pannoniana, 5(1), 77-98.
Kostović-Vranješ, Vesna (2015), ˝Baština – polazište za promicanje odgoja i obrazovanja za održivi razvoj˝, Školski vjesnik, 64(3), 439-452.
Kuščević, Dubravka (2015), ˝Kulturna baština – poticatelj dječjeg razvoja (likovni aspekt)˝, Školski vjesnik, 64(3), 479-491.
Kuščević, Dubravka (2021), ˝Stavovi i razmišljanja učenika o prirodnoj i kulturnoj baštini. Školski vjesnik˝, 70(2), 159–176.
Maroević, Ivo (2001), ˝Koncept održivog razvoja u zaštiti kulturne baštine˝, Socijalna ekologija, 10(4), 235‒246.
Milanja, Cvjetko (2012), Konstrukcije kulture. Modeli kulturne modernizacije u Hrvatskoj 19. stoljeća, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Ministarstvo znanosti i obrazovanja (2019a), Kurikulum nastavnoga predmeta Priroda i društvo za osnovne škole, MZOO, Zagreb; preuzeto s https:// mzo.gov.hr/istaknute-teme/odgoj-i-obrazovanje/nacionalni-kuriku- lum/predmetni-kurikulumi/priroda-i-drustvo/747.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja (2019b), Kurikulum za međupredmetnu temu Osobni i socijalni razvoj za osnovne škole i gimnazije, MZOO, Zagreb; preuzeto s https://mzo.gov.hr/print.aspx?id=3856&url=print.
Musa, Irena (2009), ˝Kulturni identitet i globalizacijski procesi˝, Hum, 5, 264-290.
Mužić, Vladimir (1986), Metodologija pedagoškog istraživanja, Sarajevo Svijetlost, OOUR Zavod za udžbenike i nastavna sredstva.
Piškulić Marjanović, Arijana, Jasminka Pizzitola, Lidija Prpić, Željka Zagorac (2021a), NINA I TINO 4, radni udžbenik prirode i društva za četvrti razred osnovne škole, 1. dio, Profil Klet, Zagreb
Piškulić Marjanović, Arijana, Jasminka Pizzitola, Lidija Prpić, Željka Zagorac (2021b), NINA I TINO 4, radni udžbenik prirode i društva za četvrti razred osnovne škole, 2. dio, Profil Klet, Zagreb
Pivac, Dunja (2016), ˝Poticanje dječjeg likovnog stvaralaštva i mašte u komunikaciji s kulturnom baštinom˝, Školski vjesnik, 65 (tematski broj), 347-356.
Šošić, Trpimir M. (2014), ˝Pojam kulturne baštine – međunarodnopravni pogled˝, Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu, 51(4), 833-860.
Štambak, Nikola, Tomislav Šarlija, Dragana Mamić, Gordana Kralj, Mila Bulić (2021), Priroda, društvo i ja 4. Radni udžbenik iz prirode i društva za četvrti razred osnovne škole, Alfa, Zagreb
Tkalac Verčić, Ana, Dubravka Sinčić Ćorić, Nina Pološki Vokić (2010), Priručnik za metodologiju istraživačkog rada, M.E.P. d.o.o., Zagreb
Žalac, Ana (2017), Običaji i kultura hrvatskih krajeva u udžbeničkoj literature za Hrvatski jezik, diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka
UNESCO, Konvencija o zaštiti nematerijalne kulturne baštine; preuzeto s https://whc.unesco.org/en/convention/.
Kulturna baština na UNESCO-ovim popisima, Republika Hrvatska, Ministar- stvno kulture i medija; preuzeto s https://min-kulture.gov.hr/izdvojeno/ kulturna-bastina/kulturna-bastina-na-unesco-ovim-popisima/17251.
Nematerijalna dobra upisana na UNESCO-ov reprezentativni popis nema- terijalne kulturne baštine čovječanstva, Republika Hrvatska, Ministarstvno kulture i medija; preuzeto s https://min-kulture.gov.hr/izdvojeno/kulturna- bastina/vrste-kulturne-bastine/nematerijalna-kulturna-bastina/nematerijalna- dobra-upisana-na-unesco-ov-reprezentativni-popis-nematerijalne-kulturne- bastine-covjecanstva/5337.
Nepokretna kulturna dobra upisana na UNESCO-ov Popis svjetske baštine, Republika Hrvatska, Ministarstvno kulture i medija; preuzeto s https://min- kulture.gov.hr/izdvojeno/kulturna-bastina/nepokretna-kulturna-basti- na/nepokretna-kulturna-dobra-upisana-na-unesco-ovu-listu-svjetske-bastine/7244.
UNESCO – Nematerijalna baština; preuzeto s https://www.istriasun.com/istra/ unesco. UNESCO-ov popis svjetske baštine; preuzeto s https://croatia.hr/hr- hr/unesco.
Zakon o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu (NN 116/2018); preuzeto s https://narodnenovine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_12_116_2288.html.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2023.8.1.399
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.