Verbal and Non-Verbal Social Skills of Primary School Students
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bratanić, Marija (1993), Mikropedagogija, Školska knjiga, Zagreb
Bastašić, Zlatko (1995), Pubertet i adolescencija, Školska knjiga, Zagreb
Buljubašić Kuzmanović, Vesna, Goran Livazović (2010), ˝Odnos dječje socijalne i interkulturalne kompetencije˝, Školski vjesnik, 59 (2), 261-276.
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna (2008), ˝Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika˝, Odgojne znanosti, 10(2), 301-313.
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna, Tanja Botić (2012), ˝Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole˝, Život i škola, 27, 38-54.
Ćurić, Antonia (2021), ˝Samoprocjena socijalnih kompetencija studenata učiteljskog studija iz konteksta održivog razvoja˝, Školski vjesnik, 70(2), 197-220.
Maksimović, Jelena, Jasmina Veljović (2022), ˝The role of action research in the development of socio-emotional skills in students˝, Odgojno-obrazovne teme, 5(2), 173-193.
Klarin, Mira (2004), ˝Uloga socijalne podrške vršnjaka i vršnjačkih odnosa u usamljenosti predadolescenata i adolescenata˝, Društvena istraživanja, 6(74), 1081-1097.
Knapp, Mark L., Judith A. Hall (2010), Neverbalna komunikacija u ljudskoj interakciji, Naklada Slap, Jastrebarsko
Lalić, Nataša (2002), ˝Primena nagrade i pohvale u školi˝, Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 34, 236-258.
Macuka, Ivana (2012), ˝Osobne i obiteljske odrednice emocionalne regulacije mlađih adolescenata˝, Psihologijske teme, 21(1), 61-82.
Malkić Aličković, Alma (2012), ˝Odnos socijalnih vještina učenika osnovnoškolske dobi i sociometrijskog statusa u razredu˝, Didaktički putokazi, 64, 37-42.
Meissels, Samuel J., Sally Atkins- Burnett, Julie Nicholson (1996), Assessment of social competence, adaptive behaviors and approaches to learning with young children, National Center for Education Statistic, U. S. Department of Education. Washington, D. Ć.
Mlinarević, Vesna, Sanja Tomas (2010), ˝Partnerstvo roditelja i odgojitelja – čimbenik razvoja socijalne kompetencije djeteta˝, Magistra Iadertina, 5(5), 143-157.
Penić, Anita (2019), ˝Spol, emocionalna kompetentnost i neki pokazatelji akademske prilagodbe kod djece osnovnoškolske dobi˝, Napredak, 160(1-2), 85-104.
Petrović, Jelica (2007), Emocionalni temelji socijalne kompetencije, Zadužbina Andrejević, Beograd
Rashid, Tallat (2010), ˝Development of Social Skills among Children at Elementary Level˝, Bulletin of Education and Research, 32(1), 69-78.
Riggio, Ronald (1986), ˝Assesment of basic social skills˝, Journal of personality and social psychology, 51, 649-660.
Riggio, Ronald E., Kristin P. Watring, Barbara Throckmorton (1993), ˝Social Skills, Social Support and Psychological Adjustment˝, Personality and Individual Differences, 15(3), 275-280.
Spasenović, Vera (2009), ˝Kvalitet socijalnih odnosa i školsko postignuće učenika različitog uzrasta˝, Zbornik instituta za pedagoška istraživanja, 2, 331-348.
Vranjican, Dora, Krešimir Prijatelj, Iva Kucalo (2019), ˝Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece˝, Napredak, 160(3-4), 319-338.
Warnes, Emily D., Susan M. Sheridan, Janene Geske, William A. Warnes (2005), ˝A Contextual Approach to the Assessment of Social Skills: Identifying Meaningful Behaviors for Social Competence˝, Psychology in the School, 42(2), 173-187.
Zabukovec, Vesna, Darja Kobal-Grum (2004), ˝Relationship between student thinking styles and social skills˝, Psychology Science, 46(1), 156-166.
Zotović, Marija, Jelica Petrović (2007), ˝Prihvaćenost u grupi vršnjaka i emocionalna kompetencija djece preadolescentnog uzrasta˝, Psihologija, 40(3), 431-445.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2023.8.1.255
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.