Interdisciplinarity of Academic Studies and Quality of Tertiary Education
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Ajanović, Dževdeta i Stevanović, Marko (1999), Školska pedagogija, Sarajevo, Prosvjetni list.
Angelique De Hei, Miranda Suzanna., Strijbos, Jan – Willem., Sjoer, Ellen, Admiraal, Wilfred. (2015). Collaborative learning in higher education: lecturers’ practices and beliefs. Research Papers in Education No. 2. (pp. 232–247) London: Taylor & Francis Group
Biondić, Ivan (1993), Integrativna pedagogija, Zagreb, Školske novine
Ćatić, Refik i Halilović, Nezir (2013), Percepcija kvalitetne nastave iz perspektive učenika Sarajevskih srednjih škola, Zbornik radova naučno-stručnog skupa sa međunarodnim učešćem Kvalitet 2013 (str. 415–420) Zenica, Mašinski fakultet
Ćatić, Refik (2004), Komparativna pedagogija. Zenica, Pedagoški fakultet
Čirić, Nedim (2014), Forms, methods and techniques of evaluation, inspection, evaluation and assessment of students' achievement in contemporary university teaching, Zbornik međunarodnog naučno-stručnog skupa Kulturni identitet u digitalnom dobu, (str. 1001–1009), Zenica, Pedagoški fakultet
Čirić, Nedim (2016), Interactive teaching as innovation in quality of didactical methodical organization of academic teaching, Metodički obzori br. 11 (str. 76–91), Pula, Veučilište Jurja Dobrile u Puli
Diković, Marina (2011), Osposobljavanje nastavnika za provođenje odgoja i obrazovanja za građanstvo, Život i škola, Osijek, god. 57, sv. 1 (26), str. 11–24
Đorđević, Jovan (2002), Svojstva nastavnika i procjenjivanje njihovog rada, Vršac, Viša škola za obrazovanje vaspitača
Đukić, Mara (2010), Nova paradigma univerzitetske nastave kao izraz pedagoške reforme visokog obrazovanja, Sociološka luča, Nikšić, god. 4, sv.1 (1), str. 135–145
Kiper, Hanna i Mischke,Wolfgang (2008), Uvod u opću didaktiku, Zagreb, Educa.
Krampus, Vicko (2009), Poslovni hrvatski jezik i interaktivna nastava na Veleučilištu VERN. Metodika br. 18. (str. 92–96). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Maureen P., Boyd & William C., Markarian (2015), Dialogic Teaching and Dialogic Stance: Moving beyond Interactional Form. Research in the Teaching Of English No. 3 (pp. 272–296). Urbana: Natl Council Teachers English
Mencer, Ivan (2010), Upravljanje kvalitetom na hrvatskim sveučilištima u nastojanjima uključivanja u europski prostor visokog obrazovanja, Zbornik radova 11. međunarodnog Simpozija o kvaliteti Kvaliteta, konkurentnost i održivost. Zagreb: INTER-ING.
Meyer, Hilbert (2005), Što je dobra nastava, Zagreb, Erudita.
Omerović, Muhamed (2014), Vrednovanje pedagoškog rada škole – susret s metodičkom praksom, Tuzla, Off Set.
Omerović, Muhamed (2015), Metodika nastavnog rada – pedagoška moć odlučivanja, Tuzla, Off Set.
Ratković, Milan (2004), Visoko školstvo na prekretnici, Beograd, Prosvjetni pregled.
Rodek, Stjepan (2011), Novi mediji i nova kultura učenja, Napredak, Zagreb, god. 152 sv. 1 (1) str. 9–28.
Selimović, Hazim; Tomić, Ruža i Selimović Zehrina (2015), Uloge i kompetencije savremenog učitelja, nastavnika, Zbornik radova Nauka-društvotranzicija, (str. 63–78), Banja Luka, Evropski defendologija centar.
Suzić, Nenad (2005), Pedagogija za XXI vijek, Banja Luka, TT – centar.
Vlahović, Boško (2001), Putevi inovacija u obrazovanju, Beograd, Stručna knjiga i Eduka.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.