School Children with Developmental Disabilities and Inclusive Education for a Society of Non-Violence
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bailey, Donald B. Jr, Robert A. McWilliam, Virginia Buysse, Patricia W. Wesley (1998), “Inclusion in the context of competing values in early childhood educationˮ, Early Childhood Research Quarterly, 13(1), 27–47.
Bilić, Vesna, Mirela Balog (2019), “Percepcija vršnjačkog nasilja nad djecom s teškoćama u realnom i virtualnoms vijetuˮ, Napredak: Časopis za interdi- sciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 160(3-4), 339–363.
Booth, Tony, Mel Ainscow (2002), Index for inclusion: developing learning and participation in schools, Centre for studies on Inclusive Education (CSIE), Bristol
Booth, Tony, Mel Ainscow, Denise Kingston (2006), Index for inclusion: developing play, learning and participation in early years and child care, Centre for studies on Inclusive Education (CSIE), Bristol
Bouillet, Dejana (2010), Izazovi integriranog odgoja i obrazovanja, Školska knjiga, Zagreb
Davis, Leigh Ann (2011), “Abuse of Children with Intellectual Disabilities”, The Arc. http://www.thearc.org/wp-content/uploads/forchapters/ Child%20Abuse.pdf
Edelheim, Johan R., Marion Joppe, Joan Flaherty, Emily Höckert, Karla A. Boluk, Jaume Guia, Miranda Peterson (2022), “Axiology, value and valuesˮ, In: Johan Edelheim, Marion Joppe, Joan Flaherty (eds.), Teaching Tuorism, Edward Elgar, 12-20.
Fisher, Marisa H., Robert Hodapp, Elisabeth M. Dykens (2008), “Child Abuse Among Children with Disabilities: What We Know and What We Need to Knowˮ, International Review of Research in Mental Retardation, 35, 251–289.
Fitz-Gibbon, Andrew (2021), Pragmatic nonviolence: working toward a better world, Value inquiry bookseries, Volume 360, Brill - Rodopi, Leiden
Hershkowitz, Irit, Michael E. Lamb, Dvora Horowitz (2007), “Victimization of Children with Disabilitiesˮ, American Journal of Orthopsychiatry, 77(4), 629–635.
Josipović, Ana Marija, Elizabeta Najman Hižman, Zdravka Leutar (2008), “Nasilje nad osobama s intelektualnim teškoćamaˮ, Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 6(3), 353–371.
Karamatić Brčić, Matilda (2013), “Pretpostavke inkluzije u školiˮ, Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 59(30), 67–77.
Kobešćak, Sanja (2010), “Što je inkluzija?ˮ, Dijete, vrtić, obitelj: časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 6(21), 23–25.
Kudek Mirošević, Jasna, Daria Tot, Anka Jurčević Lozančić (2020), “Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa. Samoprocjena odgoji- telja i učiteljaˮ, Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18(3), 547–560.
Livazović, Goran, Antonija Vranješ (2012), “Pedagoška prevencija nasilničkog ponašanja osnovnoškolaca”, Život i škola, 27, 1(58), 55–76.
Maclean, Miriam J., Scott Sims, Carol Bower, Helen Leonard, Fiona J. Stanley, Melissa O’Donnell (2017), “Maltreatment risk among children with disabilitiesˮ, Pediatrics, 139, 4.
Martan, Valentina (2018), “Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenataˮ, Školski vjesnik, 67(2), 265–285.
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike (2007), “Zakon o potvrđivanju Konvencije o pravima osoba s invaliditetom i Fakultativnog protokola uz Konvenciju o pravima osoba s invaliditetom”, Narodne novine 6/07
Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske (2008), “Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školiˮ, Narodne novine 87/08
Mishna, Faye (2003), “Learning disabilities and bullying: Double jeopardyˮ, Journal of Learning Disabilities, 36(4), 336–347.
Pestel, Meagan D. (2012), Pushing to the Breaking Point: Do Children with Speech and Language Problems Experience Bullying? (Doctoral dissertation). University of Arkansas
Romstein, Ksenija, Ksenija Sekulić-Majurec (2015), “Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijaliˮ, Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), 41–54.
Rudelić, Aileen, Zorina Pinoza Kukurin, Sanja Skočić Mihić (2013), “Stručna znanja i materijalni resursi u inkluziji: stanje i perspektive“, Napredak, 154(1- 2), 131–148.
Skočić Mihić, Sanja, Iris Gabrić, Sandra Bošković (2016), “Učiteljska uvjerenja o vrijednostima inkluzivnog obrazovanjaˮ, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 52(1), 30–41.
Sunko, Esmeralda (2016), “Društvenopovijesni kontekst odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u razvojuˮ, Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(4), 601–620.
Svedružić, Antonio, Anamaria Svedružić (2020), “Stavovi učenika završnih razreda osnovne škole prema učenicima s teškoćama u razvojuˮ, Napredak: časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161(3–4), 237–267.
Vican, Dijana, Matilda Karamatić Brčić (2013), “Obrazovna inkluzija u kontekstu svjetskih i nacionalnih obrazovnih politika – s osvrtom na hrvatsku obrazovnu stvarnostˮ, Život i škola, 30, 2(59), 48–66.
Vukasović, Ante (2010), “Odgojna preobrazba u teleologijskom i aksiologijsko mozračjuˮ, Odgojne znanosti, 12(1), 97–117.
Zrilić, Smiljana (2013), Djeca s posebnim potrebama u vrtiću i nižim razredima osnovne škole: Priručnik za roditelje, odgojitelje i učitelje, Sveučilište u Zadru, Zadar
Žic Ralić, Anamarija, Marina Ljubas (2013), “Prihvaćenost i prijateljstvo djece i mladih s teškoćama u razvojuˮ, Društvena istraživanja, 22(3), 435–453.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2024.9.2.111
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.