Philosophy, Education and Teaching: From Antique to Dewey and Modern Times
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Babić, Nada (ur.) (2007), Kompetencije i kompetentnost učitelja, Sveučilište J. J. Strosmmayera - Učiteljski fakultet u Osijeku
Beroš, Ivan (2018), ˝Demokratsko obrazovanje kao temelj postmodernog kurikula˝, Didascalos: Časopis Udruge studenta Filozofoskog faklulteta u Osijeku, 2(2), 9-27.
Brooks, Jacqueline Grennon, Martin Brooks (1993), In search of understanding: The case for constructivist classrooms, Association for Supervision and Curriculum Development
Buntić, Mate (2017), Određuje li narav bića narav spoznaje: problem jednoga i mnoštva, znanja i mnijenja u Platona, Aristotela i Plotina, Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar
Dewey, John (1966), Democracy and Education: An Introduction to the Philosophy of Education, Free Press
European Commission (2004), Common European principles for teacher competencies and qualifications, Brussels; (http://ec.europa.eu/education/poli cies/2010/doc/principles_en.pdf)
Golubović, Aleksandra (2010), ˝Filozofija odgoja˝, Riječki teološki časopis, 36(2), 609-624.
Golubović, Aleksandra (2018), ˝Učiteljski poziv i odgajanje: Razmatranje iz perspektive filozofije odgoja˝, Odgojno-obrazovne teme, 1(1-2), 141-163.
Ilić, Mile, Radmila Nikolić, Branko Jovanović (2008), Školska pedagogija, Filozofski fakultet u Banja Luci, Banja Luka
Kenklies, Karsten, David Michael Lewin, Philip Tonner (2022), ˝Beyond virtue and vice: a return to uncertainty˝, Journal of the Philosophy of education, 56(4), 497-501.
Kristović, Isabelle (2020), Disciplina i autoritet u odgojnim razmatranjima Immanuela Kanta i Jean-Jacquesa Rousseaua, diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb
Krulj, Jelena, Emilija Marković, Ivana Simijonović (2023), ˝Specijalne kompetencije u funkciji unapređenja profesionalnog rada nastavnika˝, Društvene i humanističke studije, 2(23), 655-666.
Krznar, Tomislav, Nikolina Iris Filipović (prir.) (2015), Vrč i šalica: filozofijska vivisekcija problema odgoja i obrazovanja, Sveučilište u Zagrebu – Učiteljski fakultet, Zagreb
Mirković, Marina (2012), ˝Nastava usmjerena na učenika˝; dostupno na: https://pogledkrozprozor.wordpress.com/2012/04/29/nastava-usmjerena-na-ucenika/.
Palekčić, Marko (2008), ˝Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika˝, Odgojne znanosti, 10(2), 403-423.
Platon (2001), Država, prev. M. Kuzmić, Naklada Jurčić, Zagreb
Polić, Milan (2005), K filozofiji odgoja, Znamen, Zagreb
Pranjić, Marko (2009) „Paideia - starogrčka odgojno-obrazovna forma“, Metodički ogledi, 16(1-2), 9-21.
Smith, Richard (2022), ˝Character education and the instability of virtue˝, Journal of the Philosophy of Education, 56(6), 889-898.
Šimunović, Reneta (2019), Razvoj kompetencija učitelja razredne nastave kroz cjeloživotno učenje, doktorska disertacija, Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, Mostar
Tomić, Draženko (2020), Filozofija i odgoj, Sveučilište u Zagrebu - Učiteljski fakultet, Zagreb
Vasilj, Mario (2014), Didaktičke teme, Sveučilište u Mostaru, Mostar
Vasilj, Mario (2020), Pedagogija - suvremeni pristupi znanosti o odgoju, PresSum, Mostar
Vasilj, Mario, Ivana Jovanović (2021), Didaktika, PresSum, Mostar
Weinert, Franz E. (2001), ˝Concept of Competence: A Conceptual Clarifikation˝, u: Rychen, Dominique S., Laura H. Salganik (ur.), Defining and selecting key competencies, Hogrefe & Huber, Seattle, 45-65.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2023.8.3.593
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.