Active Listening Opera Performance: Šuma Striborova (The Stribor’s Forest) Opera
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Begić, Amir, Jasna Šulentić Begić (2020), ˝Didactic Aspects of an Intercultural Approach to Teaching Music˝, Music in Society. The Collection of Papers, 11, 849–887.
Dobrota, Snježana (2012), Uvod u suvremenu glazbenu pedagogiju, Filozofski fakultet u Splitu – Odsjek za razrednu nastavu, Split
EducOpera (2018), https://www.educopera.eu/; pristupljeno 22. 07. 2023.
Fondazione Donizzeti (2023), https://www.donizetti.org/it/opera-wow/; pristupljeno 22. 07. 2023.
Gortan-Carlin, Ivana Paula, Klaudija Racan (2013), ˝Recepcija glazbeno-scenskoga djela: opera za djecu˝, u: Sabina Vidulin-Orbanić (ur.), Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 3, Zbornik radova s Trećeg međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga. Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje, 275–289, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli - Odjel za glazbu - Odsjek za glazbenu pedagogiju, Pula
Gospodnetić, Heda (2015), Metodika glazbene kulture za rad u dječjem vrtiću, Mali profesor, Zagreb
Infodef, Instituto para el Fomento del Desarrollo y la Formación (n. d.), Educ-Opera – Struggling against Early School Leaving with an education to Opera, https://infodef.es/project/educopera?lang=en; pristupljeno 22. 07. 2023.
I-nastava [E-teaching] (n.d.), Home [YouTube channel], YouTube; dostupno na https://www.youtube.com/channel/UC7-CBGIJkbV7ms2C6grCtkA/; pri- stupljeno 03. 09. 2023.
Jurkić Sviben, Tamara, Ema Herak (2018), ˝Dječja opera – poticaj za recepciju umjetničkog djela u nastavi Glazbene kulture u primarnom obrazovanju˝, Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20(Sp. Ed. 2), 11–48.
Krnić, Marijo, Mia Lučić (2016), ˝Dječji operni zbor u funkciji glazbeno-estetskog odgoja djeteta˝, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6–7, 150–165.
Morović, Žan (2023), Programska knjižica Ivan Josip Skender: Šuma Striborova, Osnovna škola Bartula Kašića, Zadar
Morović, Žan, Ivana Paula Gortan-Carlin, Aleksandra Krajnović (2022), ˝Interaktivna opera – inovativni model korisničkog iskustva u kulturi˝, CroDiM: International Journal of Marketing Science, 5(1), 123–136.
Mucić, Mia (2023), ˝Povezanost nastave glazbe i izvannastavnih glazbenih aktivnosti s kvalitetom školskoga života učenika˝, u: Sabina Vidulin (ur.), Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8: Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti / Music Pedagogy in the Context of Present and Future Chalenges 8: Music and Well-being in Educational and Artistic Settings, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli – Muzička akademija u Puli, Pula, 103–119.
MZO (2019), ˝Kurikulum za nastavni predmet Glazbene kulture za osnovne škole i Glazbene umjetnosti za gimnazije u Republici Hrvatskoj˝, Narodne novine, br. 7, 2019. (NN, 7/2019), Ministarstvo znanosti i obrazovanja; Do- stupno na https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2019_01_7_151.html; pristupljeno 21. 07. 2023.
MZO (2020), Akcijski plan za provedbu nastave na daljinu, Ministarstvo zna- nosti i obrazovanja; dostupno na https://mzo.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Obrazovanje/NastavaNaDaljinu/Akcijski%20plan%20za%20 provedbu%20nastave%20na%20daljinu%20%20Model%20nastave% 20na%20daljinu.pdf; pristupljeno 03. 09. 2023.
Pajić, Ivan (2023), ˝Što je iskustveni marketing i kako to ugraditi u e-mail marketing?˝, https://www.business2community.com/hr/e-mail-marketing/sto-je-iskustveni-marketing-i-kako-to-ugraditi-u-e-mail-marketing-010458; pristupljeno 06. 09. 2023.
Proleta, Jelena, Vesna Svalina (2011), ˝Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti˝, Život i škola, 26(2), 134–153.
Pušić, Ivana (2023), ˝Video lessons to support teachers in distance music learning˝, Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 164(1–2), 167–184.
Šimunović, Zrinka (2023), ˝Glazbene aktivnosti i društvena dobrobit učenika primarnoga obrazovanja˝, u: Sabina Vidulin (ur.), Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8: Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti / Music Pedagogy in the Context of Present and Future Chalenges 8: Music and Well-being in Educational and Artistic Settings, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli – Muzička akademija u Puli, Pula, 87–101.
Varga, Rahela, Ida Somolanji Tokić (2015), “Trebaju li nam sustavan odgoj i obrazovanje za aktivno slušanje?˝, Školski vjesnik, 64(4), 647–660.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2023.8.3.519
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.