Educating Future Teachers in Order to Foster the Development of Students’ Social Competence
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Anderson, W. L. (2004). Increassing teacher effectiveness: UNESCO, Paris:
International Institute for Educational Planning.
Brdar, I. (1993). „Što je socijalna kompetencija?“ Godišnjak Zavoda za
psihologiju, 13–22, Rijeka: Sveučilište u Rijeci.
Delor, Ž. (1996). Obrazovanje skrivena riznica, Unesko: Izveštaj Međunarodne komisije o obrazovanju za XXI vek, Beograd: Ministarstvo prosvete Republike Srbije.
Đuranović, M. (2007). „Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj osnovnoj školi“. Pedagogija,174-180, Prvi Kongres pedagoga Hrvatske, Hrvatsko pedagogijsko društvo: Zagreb.
Gojkov, G.(2006). „“Ciljevi vaspitanja – kompetencije učitelja i vaspitača.
Razvijanje komunikacionih kompetencija nastavnika i učenika. Jago dina –
Kragujevac: Pedagoški fakultet, Filološko-umetnički fakultet.
Gojkov, G., Stojanović, A. (2015), Didaktičke kompetencije i evropski kvalifikacioni okvir, Beograd: Srpska akademija obrazovanja.
Goleman, D. (1998). Working with emotional inteligence. New York: Bantam Books.
Goleman, D. (2014). Socijalna inteligencija, Beograd: Geopoetika.
Gresham, F. M. (1986). Conceptual issues in the assessment of social
competence in children; in P. S. Strain, M. J. Guralnick & H. M. Walker:
Children’s social behavior: development, assessment and modification,
-284. Orlando: Academic press.
Hentig, H. (1997). Humana škola, škola mišljenja na nov način, Zagreb: Educa
Huitt, W. (2003). A transactional model of the teaching/learning process.
Valdosta, GA: Valdosta State
University. Retrieved April 25, 2017. from: http://www.edpsycinteractive.
org/materials/ tchlrnmd.html.
Jasper, J., Hele, J. (2014). Kompetencija u pedagoškim odnosima - od poslušnosti do odgovornosti. Beograd: Eduka
Jurčić, M. (2010). „Nastavni kurikulum kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika“. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 205 – 217, Zagreb: Filozofski fakultet.
Klaassen, C. A. (1994). „Herwaardering van de professionaliteit de pedagogische opdracht. (Revaluation of professionalism and the pedagogical task)“. Pedagogish Tijdschrift, Pedagogical Journal 19. 439-456.
Knežević-Florić, O. (2005). Pedagogija razvoja. Novi Sad: Filozofski
fakultet.
Knežević-Florić, O. (2006). „Pretpostavke teorije komunikativne akcije kao
moguća osnova pedagoške komunikacije“. Razvijanje komunikacionih
kompetencija nastavnika i učenika, 88-95, Jagodina – Kragujevac: Pedagoški fakultet, Filološko-umetnički fakultet.
Omerović, M. (2016). Metodika nastavnog rada - pedagoška moć odlučivanja, OFF-SET, Tuzla.
Sergejev, I. S. (2004). Osnovy pedagogičeskoj dejatel’nostiy. Minsk.
Suzić, N. (2005). Pedagogija za 21. vijek, Banja Luka: TT-centar.
Šimić-Šašić, S. (2011). „Interakcija nastavnik – učenik: Teorije i mjerenje“. Psihologijske teme. 20 (2), 233–260.
Trnavac, N. (2003). „Tri epohe i tri teorijske koncepcije o komunikaciji u
školskoj nasta vi“, Komunikacija i mediji. 51-61. Jagodina – Beograd:
Pedagoški fakultet, Institut za pedagoška istraživanja.
Vilotijević, N. (2009). Teorijske osnove školskog kurikuluma, Školska knjiga, Beograd
Vilotijević, M., Vilotijević, N.(2008). Inovacije nastavi, Učiteljski fakultet
Vranje.
Vilotijević, M., Mandić, D. (2016). „Upravljanje razvojnim promenama u
vaspitno-obrazovnim ustanovama“, Učiteljski fakultet Beograd.Vlahović, B.,
Vujusić-Živković N.(2005). Nastavnik-izazovi profesionalizacije. Beograd:
Eduka
Wine, J. D. & Smye, M. D. (1981). Social Competence. London: The Guilford Press.
Zukorlić, M. (2012). Unapređivanje komunikacije u školi. Beograd: Učiteljski fakultet.
Zukorlić, M. (2016). „Pedagoška komunikacija u funkciji razvoja socijalne
kompetencije učenika“, Inovacije u nastavi, 29(1), 92-104.
Zukorlić, M. (2017). Razvijanje socijalne kompetencije učenika u školi.
Beograd: Učiteljski fakultet.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.