Self-esteem, Life-learning and Educational Activities in Schools and Local Communities
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Adler, Alfred (1989), Poznavanje života, MS, Novi Sad
Adler, Afred (1989), Smisao života, MS, Novi Sad
Bezinović, Petar (1988), Percepcija osobne kompetentnosti kao dimenzija samopoimanja. Doktorska disertacija. Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta, Zagreb
Blatz, William E. (1967), Human security: Some reflections, University of London Press, London
Bognar, Branko (2004.), Poticanje kreativnosti u školskim uvjetima,Napredak 145(3), 269–283
Cummings, Mark E. and Davies T. Patrick (2011), Marital conflict and children: An emotionalsecurity perspective, Guilford Press, New York
Davies, Patrick T. and Cummings Mark E. (1994), Marital conflict and child adjustment: An emotional security hypothesis, Psychological Bulletin, 116, 387–411
Drayden, Gordon, Jeannette Vos (2001), Revolucija u učenju, Educa, Zagreb
Fromm, Erich (1980), Imati ili biti, Naprijed, Zagreb
Fromm, Erich (1984), Umijeće ljubavi, Augst Cesarec, Zagreb
Fulgosi, Ante (1981), Psihologija ličnosti, teorije i istraživanja, Školska knjiga, Zagreb
Furlan, Ivan, Kljajić Slavko, Kolesarić Vladimir, Krizmanić Mirjan, Petz Boris, Szabo Silvija,
Šverko Branimir (2005), Psihologijski rječnik, Naklada Slap, Jastrebarsko
Glasser, Wilijam (1994), Nastavnik u kvalitetnoj školi. Educa, Zagreb
Goleman, Daniel (2008), Socijalna inteligencija: nova nauka o ljudskim odnosima, Geopoetika, Beograd
Gossen, Diane i Anderson, Judy (1996), Stvaranje uvjeta za kvalitetne škole, Alinea, Zagreb
Gudjons, Herbrat (1994), Pedagogija: Temeljna znanja. Educa, Zagreb
Hadžić-Suljkić, Mirzeta (2014) Odgojna vrijednost – temeljni kriterij dobrog obrazovanja, u:
Arnaut, M., (ur.) Zbornik radova, 5. međunarodni naučnostručni skup, Kulturni identitet u digitalnom dobu, Zenica, 3. i 4. 2014., Univerzitet u Zenici: 75–83.
Hadžić-Suljkić, Mirzeta (2015), Metodika rada školskog pedagoga, OFF-SET, Tuzla
Hwang, Philip i Bjorn Nilsson (1996), Razvojna psihologija. Filozofski fakultet, Sarajevo
Ibn Haldun, (2007) Muqaddima, El_Kalem, Sarajevo.
Kreč Dejvid, Kračfild S. Ričardi i Balaki L. Igerton (1972), Pojedinac u društvu, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Kreso, Adila (1999), Roditelji prvi učitelji – rani odgoj, Step by step, Sarajevo
Kyriacou, Chris (2001), Temeljna nastavna umijeća, Educa, Zagreb
Larsen, J. i Randall i Buss M., David (2008), Psihologija ličnosti, Naklada Slap, Jasterbasko
Maslow, Abraham H. (1942), The dynamics of Psychological Security Insecurity, Journal of Personality, 10 (4), 331–334.
Miljković, Dubravka, Majda Rijavec (1996), Razgovori sa zrcalom, psihologija samopouzdanja, IEP, Zagreb
Mirić, Jovan (2001), „O pojmu identiteta u psihologiji“, Psihologija 1-2, Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet, Beograd
Mlinarević, Vesnica i Tomas Sanja (2010), Partnerstvo roditelja i odgojitelja- čimbenik razvoja socijalne kompetencije djeteta, Magistra Iadertina, 5(5), Sveučilište u Zadru, Zadar
Muller, Gabriele, Ostojić Edita (2011), Vratiti svoju djelotvornost i samopoštovanje: terapija traume metodom psihodrame, Kuća Seka, Goražde
Oatley, Keith, Jennifer M. Jenkins (2007), Razumijevanje emocija, Naklada Slap, Jastrebarsko
Olport, Gordon (1969), Sklop i razvoj ličnosti, Kultura, Beograd
Reeve, Johnmarshall (2010), Razumijevanje motivacije i emocija, Naklada Slap, Jastrebarsko
Rumi, Dželaludin (2016), Tajne uzvišenosti, Bookline, Sarajevo
Slatina, Mujo (2005), Od individue do ličnosti, Dom štampe, Zenica
Thompson, Ross A., Susan P. Limber (1990), Social anxiety in infancy: Stranger and separation reactions, in: Harold Leitenberg, ed., Handbook of social and evaluation anxiety, Plenum, New York
Tooby, John and Cosmides Leda (1990), The past explains the present: Emotional adaptations and the structure of ancestral environments, Ethology and Sociobiology, 11, 375–424
Učenje: blago u nama: izvješće UNESCO-u Međunarodnog povjerenstva za razvoj obrazovanja za 21. stoljeće/članovi povjerenstva Jacques Delores...(et al.), Educa, Zagreb, 1998
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.