Anxiety Occurrence in Chronically Hospitalized Children and Adolescents
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bašić, J., Kranželić-Tavra, V. (2004), “O ponašanjima učenika i njihovoj pojavnosti u školi”, u: Bašić, J., Koller-Trbović, N., Uzelac, S. (ur): Zbornik radova: Poremećaji u ponašanju i rizična ponašanja, pristupi i pojmovna određenja, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 107-119
Davidson, G. C., Neale, J. M. (1999), Psihologija abnormalnog doživaljavanja i ponašanja, Naklada Slap, Jastrebarsko
Kesetaš, G., Brković, I., Kuterovac-Jagodić, G. (2010), “Prikladnost nekoliko subjektivnih mjera pubertalnog sazrijevanja za primjenu u nekliničkim istraživanjima razvoja adolescenata”, Društvena istraživanja, 19 (6), 1015-1035
Kovačević, R., Bijedić, M. (2010), “Procjena prilagođenosti adolescenata u odnosu na dob. Smetenje i poremećaji: Fenomenologija, prevencija i tretman”, II dio. Univerzitet u Beogradu. Radovi i Monografije. Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Beograd, str. 365-372
Langley, A. K., Bergman, R. L., Piacentini, J. C. (2002), ”Assessment of childhood anxiety. International Rewiev of Psychiatry”, Vol. 14, Issue 2, 102-113
Macuka, I. (2008), “Uloga dječje percepcije roditeljskoga ponašanja u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema”, Društvena istraživanja, 17(6), 1179-1202
Macuka, I. (2011), Uloga obitelji i emotivne regulacije u prilagodbi mlađih adolescenata. Doktorska disertacija. Filozofski fakultet sveučilišta u Zagrebu
Macuka, I., Smojver-Adžić, S. (2012), “Osobni i obiteljski čimbenici prilagodbe mlađih adolescenata”, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, Vol 48, br. 1, str. 27-44
Ninčević, M. (2009), “Izgradnja adolescentskog identiteta u današnje vrijeme”, Odgojne znanosti, Vol 11, br 1, 119-141
Novak, M., Bašić, J. (2008), “Internalizirani problem kod djece i adolescenata: Obilježja i mogućnosti prevencije”, Ljetopis socijalnog rada, 15(3), str.473-498
Oland, A., Shaw, D. (2006), “Pure versus co-occuurring Externalizing and internalizing symptoms in children”, Potential role of socio-developmental milestiones. Clinical and Family Psyhology Review. 8 (4), 247-270
Pekrun, R., Goetz, T., Titz, W. (2002), “Academic emotions in studets’ selfregulated learning and achievement: A program of qualitative and quantitative research. Educational Psychologist”, 37, 91-105
Pekrun, R., Goetz, T. (2005), “Achievement Emotions Questionnaire (AEQ)”, User’s Manual. Munich: University of Munich, Department of Psychology
Plačevski, G., Knez, R., Peršić, M., Vuković, D. (2010), “Psihosocijalni aspekti kronične upalne bolesti crijeva u djece i adolescenata, Medicina fuuminensis, Vol. 46, br. 3, str. 325-331
Rapee, R., Kennedy, S., Ingram, M., Edwards, S., Sweeny, L. (2005), “Prevention and early intervention of anxiety disorders in inhibited preschool children”, Journal of Consulting and Clinical Psychology, 73 (3), 488-497
Reynolds, W. M. (2001), Reynolds Adolescent adjustment screening inventory, Lutz, FL: Psychological Assessment Resources, Inc
Štrkalj Ivezić, S., Vuković, A. (2007), “Nemedikamentozno liječenje anksioznih poremećaja, Medix, XIII broj 71
Vidović, V. (2000), “Utjecaj kronične tjelesne bolesti na psihički razvoj djeteta”, Paediatr Croat; 44 (Supl 1): 229-234
Vulić-Prtorić, A. (2002), “Obiteljske interakcije i psihopatološki simptomi u djece i adolescenata”, Suvremena psihologija, 5 (1), 31-51
Wenar, C., (2002), Razvojna psihopatologija i psihijatrija: Od dječije dobi do adolescencije, Naklada Slap, Jastrebarsko
Zaić, A. (2005), Odnos simptoma anksioznosti, depresivnosti i somatizacije u dječjoj dobi, Diplomski rad, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.