Specifics of Professional Training of Teachers for Teaching Music Culture
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Akšamija-Tvrtković, Valida (2015), ˝Inovacije u muzičkom odgoju i obrazovanju – priprema za cjeloživotno učenje˝, Muzika: Časopis za muzičku kulturu, godina XIX, br. 2, 105119.
Andrilović, Vlado (1973), Osnovno opće obrazovanje odraslih i programirana nastava, Školska knjiga, Zagreb
Čaušević, Merima (2009), ˝Mjesto učitelja u procesu muzičke edukacije˝, u: Zbornik radova VI Međunarodni simpozij „Muzika u društvu“, Sarajevo, 28– 30. 10. 2008., Jasmina Talam (ur.), Muzikološko društvo FBiH, Muzička akademija, 286-289.
Đipa, Amina, Mirjana Mavrak (2018), ˝Edukometrija u andragogiji: Skala kompetencija za cjeloživotno učenje učitelja˝, Obrazovanje odraslih: Časopis za obrazovanje odraslih i kulturu, br. 11, 31-55.
Jerković, Ljiljana (2013), Interaktivno usavršavanje savjetodavnih kompetencija nastavnika, Filozofski fakultet Banja Luka
Jorgić, Draženko (2011), Interaktivno stručno usavršavanje nastavnika, Filozofski fakultet Banja Luka
Kulić, Radivoje, Miomir Despotović (2001), Uvod u andragogiju, Svet knjige, Beograd
Kulić, Radivoje, Miomir Despotović (2005), Uvod u andragogiju, Dom štampe, Zenica
Kundačina, Milenko (2007), ˝Teorijsko-metodološki pristupi proučavanju i istraživanju stručnog usavršavanja nastavnika”, u: Zbornik radova sa naučnog skupa „Obrazovanje i usavršavanje nastavnika – istorijski aspekt“, Užice, 2007. (Vidan Nikolić, ur.), Univerzitet u Kragujevcu, Učiteljski fakultet u Užicu, 281-292.
Kundačina, Milenko, Jelena Stamatović (2011), Stručno usavršavanje nastavnika i vaspitača akreditovanim programima, Univerzitet u Kragujevcu, Učiteljski fakultet u Užicu
Kundačina, Milenko, Jelena Stamatović (2012), ˝Akreditovani programi usavršavanja nastavnika – stanje i potrebe˝, Inovacije u nastavi, 25(1), 68-78.
Lekić, Đorđe (1993), Metodika razredne nastave, Nova Prosveta, Beograd
Nikolić, Lidija, Gordana Ercegovac-Jagnjić, Blanka Bogunović (2013), ˝The Influence of Primary Teachers’ Educational Models on Elements of Their Musical Competence˝, Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 15(4), 1033-1056.
Oljača, Milka, Marijana Kosanović (1987), Andragoška profesionalna orijentacija u udruženom radu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju, Novi Sad
Oljača, Milka (1997), Andragogija, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Novi Sad
Ogienko, Olena, Angelina Rolyak (2009), ˝Model of Professional Teachers Competences Formation: European Dimension˝, Quality in Teacher Education, Teacher Education Policy in Europe (TEPE), Conference 2009 Umeå University, Sweden May 18-20, 146-157.
Pedagoška enciklopedija 2 (1989), Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Pedagoški leksikon (1996), Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Rogers, Lynne, Susan Hallam, Andrea Creech, Costanza Preti (2008), ˝Learning about what constitutes effective training from a pilot programme to improve music education in primary schools“, Music Education Research, 10(4), 485-497.
Sudzilovski, Danijela (2014), Koncepcija stručnog usavršavanja učitelja u oblasti muzičke pedagogije, Doktorska disertacija, Univerzitet umetnosti u Beogradu, Fakultet muzičke umetnosti, Beograd
Sudzilovski, Danijela (2015), ˝Koliko i kako se učitelji individualno usavršavaju u oblasti muzičke kulture˝, Nastava i vaspitanje, 64(3), 521-529.
Super, Donald (1980), ˝Pristup profesionalnom razvoju sa stanovišta životnog veka i životnog prostora˝, Journal of Vocational Behavior, 16, 282-298; Psihologija, 3/81,14(3), 32-46.
Svalina, Vesna (2015), Kurikulum nastave glazbene kulture i kompetencije učitelja zapoučavanje glazbe, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Tot, Darija, Anita Klapan (2008), ˝Ciljevi stalnog stručnog usavršavanja: mišljenja učitelja˝, Pedagogijska istraživanja, 5(1), 60-71.
Tvrtković-Akšamija, Valida (2016), ˝Cjeloživotno učenje kao proces i obaveza u muzičkom odgoju i obrazovanju˝, u: Zbornik radova 9. Međunarodni simpozij „Muzika u društvu“, Sarajevo, 23-26. oktobar 2014. (Fatima Hadžić, ur.), Muzikološko društvo FBiH - Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 298-311.
Valenčić Zuljan, Milena (1999), Kognitivni model poklicnega razvoja študentov razrednega pouka, Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Ljubljana
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2021.6.4.355
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.