The Application of the Art Area of Graphics in the Initial Grades of Nine-year Primary Education
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Brajčić, Marija, Mara Šućur (2019), ˝Učestalost upotrebe likovno-umjetničkog djela u nastavi likovne kulture˝, Nova prisutnost, 17 (1), str. 59-74.
Branković, Drago, Ljilja Cajvert, Andrea Puhalić (2019), ˝Refleksija u superviziji – teorija i praksa˝, u: Puhalić, Andrea, Ljilja Cajvert (ur.), Profesionalna supervizija – teorije i praksa, Fakultet političkih nauka, Banja Luka, str. 198-215.
Gaj, Barbara, Doroti Brajnov Botić, Duško (2019), ˝Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija˝, u: Mance, Ivana, Martina Petrinović, Tanja Trška (ur.), Zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti: ‘Institucije povijesti umjetnosti’˝, Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske – Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, str. 239-247.
Kovačić, Anica (2019), ˝Oblici rada s nadarenim učenicima u osnovnoj školi˝, Varaždinski učitelj, 2 (2), str. 101-108.
Mikulić Bošnjak, Marija, Davorka Brešan (2015), ˝Prikaz prostora u dječjem crtežu˝, Metodički obzori, 10/1 (21), str. 21-45.
Nastavni plan i program za devetogodišnje obrazovanje osnovne škole Kantona Sarajevo (2016), Federacija Bosne i Hercegovine, Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade
Puhalić, Andrea (2019), ˝Praktična nastava u edukaciji za socijalni rad u BiH – obilježja, razvoj i izazovi˝, Socijalne teme, 1 (6), str. 71-104.
Raven, John (2014) ˝Our Incompetent Society (with a discussion of some of the competencies needed to transform it)˝; Dostupno na: https://www.researchgate.net/publication/337928723_Our_Incompetent_Society; Pristupljeno 20. 10. 2020.
Rijavec, Majda, Dubravka Miljković, Ingrid Brdar (2008), Pozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće, IEP-D2, Zagreb
Smithrim, Katharine, Rena Upitis (2005), ˝Learning through the Arts: Lessons of Engagement˝, Canadian Journal of Education, 28(1/2), str. 109-127.
Smith, Elizabeth (2011), ˝Teaching Critical Reflection˝, Teaching in Higher Education, 16 (2), str. 211-223.
Sarančić, Snježana (2014), ˝Dobrobiti likovnog stvaralaštva˝ Napredak, 155 (1-2), str. 91-104.
Tany, Emil Robert (1990), Likovna kultura u nižim razredima osnovne škole: priručnik za nastavnike, Školska knjiga, Zagreb
Milutinović, Marin Ž. (2019), ˝Tradicija i mimezis kao osnovne karakteristike nastave likovnog vaspitanja˝, Svarog, 18, str. 321-337.
Žorga, Sonja, Andrea Puhalić (2019), ˝Supervizija kao metoda razvoja profesionalne kompetencije˝, U: Puhalić, Andrea, Ljilja Cajvert (ur.), Profesionalna supervizija – teorija i praksa, Fakultet političkih nauka, Banja Luka, str. 76-80.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2021.6.2.317
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.