Self-assessment of Media Competency of Students Of Teaching Studies and the Teacher Module of The Faculty of Humanities and Social Sciences In Rijeka
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Arsenijević, Olja, Ljiljana Bulatović, Goran Bulatović, (2012), “Etičke implikacije naprednog učenja putem digitalnih medija”, u: Gojkov, Grozdanka, Aleksandar Stojanović, ur., Darovitost i moralnost – Giftedness and morality, Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača Mihailo Palov, Vršac, str. 205–225. preuzeto s: http://www.uskolavrsac.edu.rs/Novi%20sajt%202010/Dokumenta/Izdanja/17%20Okrugli%20sto/17%20Bulatovici,%20Arsenijevic.pdf
Baacke, Dieter (2013), Medijska pedagogija, Centar za medijske komunikacije, Beograd
Bauer, Thomas (2007), Mediji za slobodno društvo, Sveučilišna knjižara, Zagreb
Brakus, Aleksandra (2015), “Medijska pismenost i obrazovanje”, Medijski dijalozi, 8 (2), str. 47-53.
Celot, Paolo, José Manuel Pérez Tornero (ur.) (2009), Study on Assessment Criteria for Media Literacy Levels, European Commission, Brussels: Preuzeto s: https://ec.europa.eu/archives/information_society/avpolicy/media_literacy/docs/studies/eavi_final_report_criteriaml_en.pdf , pristupljeno 17. 1. 2020.
Chang, Chiung-Sui, Eric Zhi-Feng Liu, Chun-Yi Lee, Nian-Shing Cheng, Da-Chian Hu, Chun-Hung Lin (2011), “Developing and Validating a Media Literacy Self-Evaluation Scale (MLSS) for Elementary School Students”, Turkish Online Journal of Educational Technology, 10(2), str. 63-71.
Chomsky, Noam (2002), Mediji, propaganda i sistem, Što čitaš?, Zagreb
Ciboci, Lana (2018), “Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu”, Medijske studije, 9(17), str. 23-46.
Ciboci, Lana, Leali Osmančević (2015), “Kompetentnost nastavnika hrvatskog jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama”, u: Car, Viktorija, Lejla Turčilo, Marijana Matović (ur.), Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije, Zbornik radova sa 5. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, Fakultet političkih nauka Univerziteta
u Sarajevu, str. 121-139.
Considine, David, Julie Horton, Gary Moorman (2009), “Teaching and reading the millennial generation through media literacy”, Journal of adolescent and adult literacy, 52(6), str. 471-481.
Erjavec, Karmen, Nada Zgrabljić (2000), “Odgoj za medije u školama u svijetu: Hrvatski model medijskog odgoja”, Medijska istraživanja, 6(1), 89-107.
Erjavec, Karmen (2005) “Odgoj za medije: od koncepta do školske prakse”, u: Zgrabljić-Rotar, Nada, ur., Medijska pismenost i civilno društvo, Media cetar, Sarajevo
Hedges, Chris, (2011), Carstvo opsjena - Kraj pismenosti i trijumf spektakla, 1. izdanje, Algoritam, Zagreb
Hippel, Aiga (2010), “Subjective concepts of Media competence”, The University of the Fraser Valley Research Review, 3(2), str. 69-80.
Hobbs, Renee (2008), Approaches to Instruction and Teacher Education in Media Literacy, UNESCO Regional conferences in support of global literacy, Preuzeto s: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000161133 , pristupljeno 17. 1. 2020.
Ilišin, Vlasta (2003), “Mediji u slobodnom vremenu djece i komunikacija o medijskim sadržajima”, Medijska istraživanja, 9(2), str. 9-34
Kellner, Douglas, Jeff Share (2019), Critical Media Literacy framework: Conceptual Understandings and Question, Updated from book The Critical Media Literacy Guide: Engaging Media and Transforming Education by Douglas Kellner and Jeff Share, Brill / Sense Publishers. Preuzeto s: https://www.researchgate.net/publication/332233637_Critical_Media_Literacy_framework_Conceptual_Understandings_and_Questions_Updated_from_book_The_Critical_Media_Literacy_Guide_Engaging_Media_and_Transforming_Education_by_Douglas_Kellner_and_Jeff_Shar, pristupljeno 25. 1. 2020.
Košir, Manca, Nada Zgrabljić, Rajko Ranfl (1999), Život s medijima - priručnik o odgoju za roditelje, nastavnike i učenike, Doron, Zagreb
Kušić, Siniša (2010), “Online društvene mreže i društveno umrežavanje kod učenika osnovne škole: Navike Facebook generacije”, Život i škola, 2(24), str. 103-125.
Labaš, Danijel, Dražen Maleš (2017), “Percepcija etičnosti elektroničkih medija kod adolescenata u kontekstu sociodemografskih obilježja i medijske pismenosti”, Nova prisutnost, XV (2), str. 211-229.
Labaš, Danijel, Petra Marinčić (2014), “Mediji kao sredstvo zabave u očima djece”, MediAnali, 12(tr. 15), 1-32.
Laniado, Nessia, Gianfilippo Pietra, (2005),Naše dijete, videoigre, Internet i televizija, Studio TiM, Rijeka
Livingstone, Sonia, Nancy Thumim, (2003), Assessing the media literacy of UK adults, Izvješće naručeno od Komisije za standarde emitiranja/ Nezavisna televizijska komisija/ Državni institut za trajno obrazovanje i obrazovanje odraslih UK. Preuzeto s: http://eprints.lse.ac.uk/21673/1/Assessing_the_media_literacy_of_UK_adults.pdf, pristupljeno 22. 12. 2019.
Neumann, Michelle (2015), “Young children and screen time: Creating a mindful approach to digital technology”, Australian educational computing, 30 (2), str. 1-15.
Matijević, Milan, Tomislav Topolovčan, Višnja Rajić (2017), “Nastavniĉke procjene upotrebe digitalnih medija i konstruktivističke nastave u primarnom i sekundarnom obrazovanju”, Croatian Journal of Education, 19(2), str. 563-603.
Matijević, Milan, Tomislav Topolovčan (2018), “Izazovi i trendovi u multimedijskoj didaktici”, Radovi zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad HAZU u Bjelovaru, 11, str. 87-99.
Miliša, Zlatko, Marija Šaravanja (2011), “Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole”, MediAnali, 5(9), str. 179-196.
Miliša, Zlatko, Mirela Tolić, Nenad Vertovšek (2009), Mediji i mladi, Sveučilišna knjižara, Zagreb
Miliša, Zlatko, Jasminka Zloković (2008), Odgoj i manipulacija djecom u obitelji i medijima. Prepoznavanje i prevencija, MarkoM, Zagreb
Potter, James (2008), Medijska pismenost, Clio, Beograd
Prensky, Marc (2001), “Digital Natives, Digital Immigrants. On the Horizon”, NBC University Press, 9(5), str. 1-6.
Simons, Mathea, Will Meeus, Jan T’Sas (2017), “Measuring Media Literacy for Media Education: Development of a Questionnaire for Teachers’ Competencies”, Journal of Media Literacy Education, 9(1), str. 99-115.
Schmidt, Hans (2012), “Media Literacy Education at the University Level”, The Journal of Effective Teaching, 12(1), str. 64-77.
Stanić, Ivana, Izabela Mlinarević, Marija Novoselić (2017), “Medijske kompetencije učitelja razredne nastave”, Život i škola, LXIII (1), str. 69-81.
Tiede, Jennifer, Silke Grafe (2016), “Media Pedagogy in German and U.S. Teacher Education”, Media education research journal, 49(25), str. 19-28.
Tiede, Jennifer, Silke Grafe, Renee Hobbs (2015) “Pedagogical media competencies of pre-service teachers in Germany and the United States: A comparative analysis of theory and practice”, Peabody Journal of Education, 90(4), str. 533-545.
Tolić, Mirela (2009a), “Aktualnost medijskih kompetencija u suvremenoj pedagogiji”, Acta Iadertina, 5 (1), str. 1-13.
Tolić, Mirela (2009b), “Semiotika i medijska pedagogija u analizama indoktrinacije”, Acta Iadertina, 6 (1), str. 55-72.
Tolić, Mirela (2012a), “Kako steći medijske kompetencije?” u: Z. Miliša (ur.), Tamna strana ekrana, Tiva tiskara, Varaždin, str. 205-225.
Tolić, Mirela (2012b), “Procesi medijske socijalizacije”, u: Z. Miliša (ur.), Tamna strana ekrana, Tiva tiskara, Varaždin, str. 47-67.
Tolić, Mirela (2013), “Komunikacija u obitelji o medijskim sadržajima”, Pedagogijska istraživanja, 10 (1), str. 103-115.
Tulodziecki, Gerard, Silke Grafe (2012), “Approaches to Learning with Media and Media Literacy Education – Trends and Current Situation in Germany”, Journal of Media Literacy Education, 4 (1), str. 44-60.
Vukić, Tijana, Iva Youens (2015), “Televizijski program kao nastavno sredstvo u stjecanju osnovnoškolskih medijskih kompetencija”, Medijska istraživanja, 21 (1), str. 79-101.
Vulić, Tatjana, (2018), “Medijska pismenost u vremenu digitalnih platformi: Stavovi srednjoškolaca”, Društvene i humanističke studije: Časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli, 4(4), str. 353-370.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.