Educational Effects of Pupils Research Work in Teaching of My Environment Subject
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Cerić, Haris (2012), ˝Uticaj primjene stripa u nastavi na kvantitet, kvalitet i trajnost znanja˝, Zbornik radova odsjeka za pedagogiju, Filozofski fakultet u Sarajevu, str. 253-258.
Cohen, Louis, Lawrence Manion, Keith Morrison (2007), Metode istraživanja u obrazovanju, Naklada Slap, Jastrebarsko
De Zan, Ivan (1999), Metodika nastave prirode i društva, Školska knjiga, Zagreb
Ćatić, Refik (2003), Osnovi didaktike, Pedagoški fakultet, Zenica
Drakulić, Vera, Tomka Miljanović (2007), ˝Efikasnost laboratorijsko-eksperimentalne metode u realizaciji sadržaja biologije u gimnaziji˝, Pedagogija, vol. 62, br. 4, str. 627-632.
Đukić, Mara (2003), Didaktičke inovacije kao izazovi i izbor, Savez pedagoških društava Srbije, Novi Sad
Kuka, Miroslav (2000a), ˝Komparativno-korelativni odnosi nastavnih metoda i postignuća obrazovnih nivoa učenika u nastavi fizike˝, Zbornik radova X kongresa fizičara, Vrnjačka Banja, str. 1108-1112.
Kuka, Miroslav (2000b), ˝Značaj i uloga eksperimentalnih metoda u nastavi prirodnih nauka˝, Zbornik radova IX kongresa saveza pedagoških društava Srbije, Savez pedagoških društava Srbije, Novi Sad, str. 538-542.
Krkljuš, Slavko (1977), Učenje u nastavi otkrivanjem, Radnički univerzitet “Radivoj Ćirpanov’’, Novi Sad
Mikanović, Brane (2009a) ˝Teorijske osnove istraživačkog rada učenika u savremenim didaktičkim teorijama˝, Norma, 14(2), str. 139-152.
Mikanović, Brane (2009b), ˝Pedagoški aspekti istraživačkog rada učenika˝, Nastava, 1-2, str. 65-77.
Muminović, Hašim (2016), ˝Dimenzije konstruktivističke teorije učenja i poučavanja u nastavi˝, Zbornik radova odsjeka za pedagogiju, 1(1), Filozofski fakultet u Sarajevu, str. 200-206.
Matijević, Milan, Diana Radovanović (2011), Nastava usmjerena na učenika, Školske novine, Zagreb
Ristanović, Dušan P. (2016), ˝Uloga projektnog modela nastave prirode i društva u razvoju saradničkog ponašanja učenika˝, Nastava i vaspitanje, 18(3), str. 629-646.
Stojaković, Petar (1981), ˝Savremene teorije učenja kao moguća osnova teorija instrukcije u nastavi˝, Pedagogija 2, str. 157-173.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.