Teacher Features and the Involvement of Students Learning Process
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
- Bezinović, Petar , Iris Marušić, Zrinka Ristić Dedić (2012), Opažanje i una- pređivanje školske nastave, Agencija za odgoj i obrazovanje - Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb
- Dević, Ivana (2016), Poželjne osobine nastavnika u osnovnoj školi, diplomski rad, Diplomski sveučilišni studij pedagogije, Sveučilište u Zadru, Zadar
- Malinić, Dušica M. (2014), Pedagoški pristupi nastavnika u radu sa neuspe- šnim učenicima, doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Beograd
- Mejovšek, Milko (2003), Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društve- nim i humanističkim znanostima. Naklada Slap, Jastrebarsko
- Milas, Goran (2005), Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Naklada Slap, Jastrebarsko
- Pallant, Julia (2009), SPSS priručnik za preživljavanje. Postupni vodič kroz analizu podataka pomoću SPSS-a za Windows (verzija 15), prevod 3. Izdanja, Mikro knjiga, Beograd
- Petrović-Bjekić, Dragana (1997), ˝Dinamičke osobine ličnosti nastavnika i uspešnost u nastavi˝ Psihologija, 1-2, str. 93-110.
- Rimm-Kaufman, Sara, Alison Baroody, Ros Larsen, Timothy Curby, Tashia Abry (2015), ˝To what extent do teacher-student interaction quality and student gender contribute to fifth graders engagement in mathematics lear- ning?˝, Journal of Educational Psychology 107(1), 170–185.
- Rovan Daria, Nina Pavlin-Bernardić, Vesna Vlahović-Štetić (2013) ˝Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima˝, Društvena istraživanja 22(3), str. 475-495.
- Rovan Daria, Katarina Šimić, Nina Pavlin-Bernardić (2017), ˝Odnos motiva- cijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenju kemije˝, Psihologijske teme 26(3), str. 649-673.
- Stanković-Janković, Tanja (2012), Učenje učenja i emocije u nastavi, Art Print, Banja Luka
- Svedružić, Antonio (2012), ˝Razvoj interesa u konstruktivističkoj nastavi fizike˝, Život i škola 27(1), str. 134-152.
- Suzić, Nenad (2003), Osobine nastavnika i odnos učenika prema nastavi, Treće izdanje, Teacher Training Centre, Banja Luka
- Suzić, Nenad (2007), Primjenjena pedagoška metodologija, XBS, Banja Luka
- Suzić, Nenad (2010), Pravila pisanja naučnog rada: APA i drugi standardi, XBS, Banja Luka
- Šimić Šašić, Slavica, Izabela Sorić (2011), ˝Kvaliteta interakcije nastavnik- učenik: Povezanost s komponentama samoreguliranog učenja, ispitnom anksioznošću i školskim uspjehom˝, Suvremena psihologija 14(1), str. 35-55.
- Vatreš, Medina (2019), Ličnost nastavnika kao odgajatelja. Završni magis- tarski rad, Filozofski fakultet, Univerzitet u Sarajevu, Sarajevo
- Vizek-Vidović, Vlasta, Vesna Vlahović-Štetić, Majda Rijavec, Dubravka Miljković (2003), Psihologija obrazovanja, IEP-VERN, Zagreb
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.