Mannerism of Democratic Teaching Style of Secondary School Teachers
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Agencija za odgoj i obrazovanje (2011), Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika (Action Research for the Professional Development of Teachers), Zagreb
Ajanović, Dž. i Stevanović, M. (1998), Školska pedagogija, Prosvjetni list, Sarajevo
Andrilović, V. i Čudina, M. (1985), Psihologija učenja i nastave, Školska knjiga, Zagreb
Bognar, L. i Matijević, M. (2002), Didaktika, II. Izmijenjeno izdanje, Školska knjiga, Zagreb
Bolam, R. (2002), “Professional development and professionalism”, In: T. Bush & R. Bell (Eds.), The principles and practice of educational management, (pp. 103-118), Paul Chapman, London
Bošnjak, B. (1997), Drugo lice škole (Istraživanje razredno-nastavnoga ozračja), Alinea, Zagreb
Bošnjak, B., Matijević, M. (1999), “Razredno-nastavno ozračje – nove mogućnosti poboljšanja odgojno-obrazovnog učinka u razrednom odjelu”, U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1(1), 125-134
Bratanić, M. (1990), Mikropedagogija – Interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, Školska knjiga, Zagreb
Cohen, L., Manion, L. & Morrison, K. (2007), Metode istraživanja u obrazovanju, Naklada Slap, Jastrebarsko
Danilović, M. (2011), Nastavnik kao uzor, model, idol, ideal, simbol, vrednost, tj. mera savršenog i svestrano obrazovanog čoveka. Tehnologija, informatika i obrazovanje za društvo učenja i znanja, Tehnički fakultet, Čačak
Day, C. (1999), Developing teachers: The challenges of lifelong learning. Falmer Press, London
Dizdarević, I. (1998). Psihologija masovnih komunikacija, Humanitarno udruženje građana Žena 21, Sarajevo
Domović, V. (2004). Školsko ozračje i učinkovitost škole, Naklada Slap, Zagreb
European Commission (2012), Citizenship Education in Europe, Eurydice European Unit, Brussels
Homana, G., Barber, C. & Torney-Purta, J. (2005), School citizenship education climate assessment. CO: National Center for Learning and Citizenship, Education Commission of the States, Denver
Jensen, E. (2003), Super nastava - Nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspješno učenje, Educa, Zagreb
Jurić, V. (1993), Školska i razredno-nastavna klima, Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova, Znamen, Zagreb
Katzenmeyer, A. & Moller, G. (2001), Awakening the Sleeping Giant: Helping Teachers Develop as Leaders, (3rd edition), CA: Corwin Press, Thousand Oaks, Zagreb
Kropp, P. (1993), The reading solution. Making your child a reader for life, Josey-Bass Publishers, Oxford
Lenzen, D. (Hg.) (1996), Pädagogische Grundbegriffe, (2 Bde.). Rowohlt, Reinbek
Lieberman, A. & Miller, L. (Eds). (2001), Teachers caught in the action: Professional development that matters, Teachers College Press, New York
Lieberman, A., & Miller, L. (2004), Teacher leadership. JosseyBass, San Francisco
Matijević, M. (1999), “Didaktika i obrazovna tehnologija”, u: Osnove suvremene pedagogije,Mijatović, A. (ur.), Hrvatski pedagoško-književni zbor, Zagreb, str. 487-510
National School Climate Council (2007), The School Climate Challenge: Narrowing the Gap Between School Climate Research and School Climate Policy, Practice Guidelines and Teacher Education Policy
Oswald, F., Pfeifer, B., Ritter-Berlach, G. & Tanzer, N. (1989), Schulklima. Universitiitsver, Wien
Pedagoška enciklopedija 2 (1989), Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Potkonjak, N. i Šimleša P. (1989), Pedagoška enciklopedija 2, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Previšić, V. (1996), “Suvremena škola: odgojno-socijalna zajednica”, u: Vrgoč, H. (ur), Pedagogija i hrvatsko školstvo, Hrvatski pedagoško-književni zbor, Zagreb, str. 303-306
Sergiovanni, T. J. (1994), Building Community in Schools. Jossey-Bass
Spajić-Vrkaš, V., Kukoč, M., Bašić, S. (2001), Obrazovanje za ljudska prava i demokraciju: Interdisciplinarni rječnik, Hrvatska komisija za UNESCO i Projekt “Obrazovanje za mir i ljudska prava za hrvatske osnovne škole”, Zagreb
Sučević V., Cvjetićanin S. i Sakač M. (2011), “Obrazovanje nastavnika i učitelja u Europskom konceptu kvalitete obrazovanja zasnovanom na kompetencijama”, u: Život i škola, br. 25 (1/2011.), god. 57., str. 11-23
Suzić, N. (2005), Pedagogija za XXI vijek, TT-Centar, Banja Luka
Teacher Leadership Exploratory Consortium (2011), Teacher Leader Model Standards, USA: Teacher Leadership Consortium
Tomić, R., Osmić, I. i Karić, E. (2006), Pedagogija, Denfas, Tuzla
York-Barr, J. & Duke, K. (2004), “What Do We Know About Teacher Leadership? Findings From Two Decades of Scholarship”, Review of Educational Research, 74 (3) pp. 255-316
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.