(Innovative) Teaching Models in Doctoral Dissertations at the Faculty of Teacher Education in the Republic of Serbia
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Vasilijević, Danijela (2005), Uticaj individualizovane nastave na kvalitet znanja o prirodi, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Miščević, Gordana (2008), Uticaj kooperativne nastave prirode i društva na kvalitet znanja učenika, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Jocić, Zorica (2008), Problemska nastava gramatike, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Jović Miletić, Aleksandra (2010), Integracija tradicionalnog i klasičnog muzičkog obrazovanja u nastavi početnog muzičkog opismenjavanja, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Ivković, Snežana (2011), Realizacija sadržaja iz oblasti prirodnih brojeva putem problemske nastave, Doktorska disertacija, Univerzitet u Prištini - Učiteljski fakultet u Leposaviću
Maričić, Sanja (2011), Početna nastava matematike i razvijanje kritičkog mišljenja učenika, Doktorska disertacija, Univerziteta u Kragujevcu - Učiteljski fakultet u Užicu
Vulović, Nenad (2011), Primena metoda aktivnog učenja na diferenciranim sadržajima geometrije u početnoj nastavi matematike, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Fakultet pedagoških nauka u Jagodini
Petreski, Hristo (2012), Inovativni pristup lektiri na primerima srpske i makedonske autorske bajke – komparativna analiza, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju
Ilić, Gordana (2012), Metodički inovacioni postupci u procesu usvajanja osnova muzičke pismenosti od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Fakultet pedagoških nauka u Jagodini
Mrđa, Mirela (2013), Interaktivna nastava matematike u mlađim razredima osnovne škole, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Gavrilović Obradović, Dragana (2013), Metodički pristup recepciji književnog dela Miroslava Antića, Doktorska disertacija Univerzitet u Kragujevcu - Učiteljski fakultet u Užicu
Cvetković, Jelena (2013), Odnos savremene pedagogije prema podsticanju i razvijanju imanentnog sluha i recepcije, Doktorska disertacija, Univeztitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju
Kostić, Zoran (2013), Uloga pedagoške periodike u unapređivanju (inoviranju) nastave prirode i društva i usavršavanju nastavnika za razvojne promene u školi, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju
Malešević, Dragana (2013), Modelovanje sadržaja nastave matematike za učenje otkrivanjem u razrednoj nastavi, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju
Janković, Aleksandar (2013), Uticaj informaciono-komunikacione tehnologije na postignuća učenika u nastavi prirode i društva, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Učiteljski fakultet u Užicu
Perezanović, Duško (2013), Internet tehnologije u internet okruženju početne nastave matematike, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Učiteljski fakultetu u Užicu
Stanković, Zoran (2014), Individualizacija metodičkih modela nastave primenom elektronskog udžbenika, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu, Pedagoški fakultet u Vranju
Ristanović, Dušan (2015), Uloga projektnog modela rada u nastavi prirode i društva, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Malićević, Amela (2015), Problemski pristup nastavi gramatike u osnovnoj školi, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju
Ilić, Vojislav (2015), Informaciono-komunikaciona tehnologija kao faktor podizanja kvaliteta nastave likovne kulture, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Zdravković, Vesna (2016), Integrativni pristup početnoj muzičkoj nastavi u osnovnoj školi, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultetu u Vranju
Stepić, Gordana (2016), Efekti timske nastave prirode i društva u web okruženju, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Učiteljski fakultet u Užicu
Marković, Jovan (2016), Efikasnost alternativnog programa nastave fizičkog vaspitanja u mlađim razredima osnovne škole, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Učiteljski fakultet u Užicu
Veselinov, Danica (2017), Efekti heurističko-metodičkih strategija u podsticanju metakognitivnih sposobnosti učenika, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu, Pedagoški fakultet u Vranju
Jovanović, Miško (2017), Uticaj integrativne nastave na postignuća učenika u nastavi prirode i društva u dijaspori, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu, Pedagoški fakultet u Vranju
Solaković, Igor (2018), E-učionica kao inovativni model interaktivnog učenja u razrednoj nastavi, Doktorska disertacija, Univerzitet u Novom Sadu - Pedagoški fakultet u Somboru
Udovičić, Bojana (2018), Roman za decu u nastavi srpskog jezika i književnosti – problemski pristup, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Pedagoški fakultet u Užicu
Rakonjac, Mika (2018), Efekti horizontalne unutarpredmetne integracije u razrednoj nastavi matematike, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu
Starijaš, Gordana (2019), Uloga nastavnika i učenika u heurističkoj nastavi prirode i društva, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Kivanović, Julijana (2020), Efekti problemske nastave u razvoju sposobnosti matematičkog modelovanja, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Živanović, Vladimir (2021), Uloga tematske nastave odbojke u razvoju morfološkog i motoričkog statusa učenika osnovne škole, Doktorska disertacija, Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd
Kovač, Elvira (2021), Kooperativno učenje i njegovi efekti u nastavi matematike u mlađim razredima osnovne škole, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Pedagoški fakultet u Užicu
Gajtanović, Zorica (2022), Razvijanje elemenata matematičke pismenosti u mlađim razredima osnovne škole, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Pedagoški fakultet u Užicu
Kocevska, Danica (2022), Recepcija književnog teksta u razrednoj nastavi, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju
Sekač, Vuk (2022), Mogućnosti primene elektronskog udžbenika u nastavi srpskog jezika u mlađim razredima osnovne škole, Doktorska disertacija, Univerzitet u Kragujevcu - Pedagoški fakultet u Užicu
Tasić Mitić, Ivana (2022), Individualizovana nastava u obradi proznih tekstova u osnovnoj školi, Doktorska disertacija, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju
Bousquet, Jean Francois (1984), Support Mechanisms for the Promotion of Innovation in Education and in other fields of competence of UNESCO, Unesco, Paris
Chen, Bixia (2023), ˝Influence of Cooperative Learning on Learners’ Motivation: The Case of Shenzhen Primary School˝, Education 3-13, 51(4), 647-671.
Defever, Emmanuel, Vicky Randall, Michelle Jones (2023), ˝A Realist Case Study Inquiry of English Primary School Physical Activity Initiatives˝, Sport, Education and Society, 28(1), 30-43.
Dima, Aikaterini, Eleni Kaiafa, Asterios Tsiaras (2020), ˝Evaluation of the Educational Drama as an Innovative Method to Be Adopted by Teachers in Order to Enhance Critical Thinking Skills of Students in Primary School˝, Open Journal for Educational Research, 4(2), 103-116.
Đorđević, Jovan (1986), Inovacije u nastavi, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Fletcher, Jo, John Everatt, Yogeetha Devi Bala Subramaniam, Ting Ma (2023), ˝Perceptions about Innovative and Traditional Learning Spaces: Teachers and Students in New Zealand Primary Schools˝, New Zealand Journal of Educational Studies, 58(1), 133-151.
Huber, Stephan Gerhard, Christoph Helm (2020), ˝COVID-19 and Schooling: Evaluation, Assessment and Accountability in Times of Crises-reacting Quickly to Explore Key Issues for Policy, Practice and Research with the School Barometer˝, Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 32(2), 237-270.
Jukić, Stipan, Živoljub Lazarević, Vesna Vučković (1998), Didaktika, Papirgraf, Jagodina
Khanthap, Juladis (2022), ˝Innovative Leadership Factors and Leader Characteristics That Affecting Professional Learning Community of Primary Schools in Bangkok and Its Vicinity˝, World Journal of Education, 12(4), 50-58.
Kinoshita, Hiroioshy (2022), ˝Teaching of Critical Thinking Skills by Science Teachers in Japanese Primary Schools˝, Journal of Baltic Science Education, 21(5), 801-816.
Klajn, Ivan, Milan Šipka (2008), Veliki rečnik stranih reči i izraza, Prometej, Novi Sad
Laketa, Novak, Danijela Vasilijević (2006), Osnovi didaktike, Univerzitet u Kragujevcu – Učiteljski fakultet u Užicu
Li, Le, Yuan-Cheng Chang (2023), ˝The Relationship between Innovative Self-Efficacy and Innovative Ability of Dance Majors’ Students in Chinese Universities Research˝, Educational Research and Reviews, 18(5), 93-103.
Mård, Nina, Charlotta Hilli (2022), ˝Towards a Didactic Model for Multidisciplinary Teaching – A Didactic Analysis of Multidisciplinary Cases in Finnish Primary Schools˝, Journal of Curriculum Studies, 54(2), 243-258.
Milenović, Hadži Živorad, Danijela Vasilijević, Mladen Botić (2023), ˝Digitalne kompetencije učitelja za primenu e-udžbenika u nastavi o prirodi i društvu˝, Researsh in Pedagogy, 13(1), 53-66.
Milenović, Hadži Živorad, Mladen Botić (2023), ˝Inovativni nastavni sistemi u nastavi o prirodi i društvu na nivou inicijalnog obrazovanja˝, Društvene i humanističke studije, 8(1), 453-476.
Miščević Kadijević, Gordana (2009), ˝Kooperativni pristup u nastavi i trajnost učeničkih znanja˝, Nastava i vaspitanje, 58(4), 499-508.
Požar, Hajnalka (2017), ˝Organizacija uspešnog obrazovanja – između tradicionalne i nove nastave˝, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, 27(47/2), 337-353.
Poljak, Vladimir (1984), Didaktika, Školska knjiga, Zagreb
Prodanović, Tihomir, Radisav Ničković (1988), Didaktika: za III i IV godinu pedagoške akademije, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Prodanović, Tihomir, Radisav Ničković (1980), Didaktika, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd
Rogers, Everett (1987), The diffusion of innovations perspective, in: Neil Weinstein (Ed.), Taking care: Understanding and encouraging self-protective behavior, Cambridge University Press, 79–94.
Schon, Donald (1967), The Indirect but Constant Process of Innovation: Technology and Change, The New Heraclitus, Delacorte Press, New York
Seherrie, Aloysius Claudia, Ailwei Solomon Mawela (2021), ˝Incorporating a Cooperative Teaching and Learning Approach in Life Orientation Lesson Planning˝, International Journal of Educational Methodology, 7(3), 373-386.
Urankar, Bernarda, Janez Jamšek (2022), ˝Insights into Engineering Education Teaching Practice in Slovenian Primary Schools during the COVID-19 Pandemic: Distance Learning Model˝, Center for Educational Policy Studies Journal, 12(4), 233-264.
Uçak, Esra, Sibel Usta (2023), ˝Opinions of Students and Parents on the QR Code-Supported Cooperative Learning Method˝, International Journal of Curriculum and Instruction, 15(1), 662-692.
Vasilijević, Danijela (2014), ˝Formalizam u tretiranju metodičkih fenomena˝, u: Sunčica Denić (ur.), Tematski zbornik radova: Mogućnosti modifikovanja metodike vaspitno-obrazovnog rada i metodike razredne nastave, Univerzitet u Nišu - Pedagoški fakultet u Vranju, 22-32.
Vilotijević, Mladen, Nada Vilotijević, Danimir Mandić (2018), Projektna nastava u IKT okruženju, Univerzitet u Beogradu – Učiteljski fakultet, Beograd
Vilotijević, Mladen, Nada Vilotijević (2008), Inovacije u nastavi, Školska knjiga, Beograd
Vilotijević, Mladen (1999), Didaktika 1, Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
UNESCO (2013), ITL – Innovative teaching and learning research: a global look at pedagogies for 21st century skills, ICT in Education, UNESCO, Bangkok www.unescobkk.org/education/ict/online-resources/databases/ict- in-education-database/item/article/innovative-teaching-andlearning-itl- research-a-global-look-at-pedagogies-for-21st-century-skills/April 13, 2023. in 15:10
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2024.9.1.699
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.