Application of Active Learning Strategies with a Focus on Inquiry-Based Learning – Teachers' Self-Assessment
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Abrams, Eleanor, Sherry Southerland, Peggy Clohessy Silva (2008), In book: Inquiry in the classroom: Realities and Opportunities Chapter: An introduction to inquiry, Information Age Publishing
Batinić, Štefka (2014), Povijesni razvoj i recepcija reforme pedagogije u Hrvatskoj, Doktorska disertacija, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb
Barron, Brigid, Linda Darling-Hammond (2010), Prospects and challenges for inquiry-based approaches to learning, Stanford University - School of Education
Borić, Edita (2009), Istraživačka nastava prirode i društva: priručnik za nastavu, Pedagoški fakultet, Osijek
Borić, Edita, Alma Škugor, Ivana Perković (2010), ˝Samoprocjena učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva˝, Odgojne znanosti, 12(2), 361-371.
Bognar, Ladislav, Milan Matijević (2002), Didaktika, Školska knjiga, Zagreb
Donaldson, Graham (2013), Profesionalac 21. veka. Nastavnička profesija za 21. vek, Centar za obrazovne politike, Beograd
Došen Dobud, Ana (2005), Malo dijete veliki istraživač, Alinea, Zagreb
Ernst, Dana C., Angie Hodge, Stan Yoshinobu (2017), ˝What Is Inquiry-Based Learning?˝, Notices of the American Mathematical Society, 64(6), 570-574.
Gazibara, Senka (2018), Aktivno učenje kao didaktično-metodička paradigma savremene nastave, Doktorska disertacija, Sveučilište u Zagrebu - Filozofski fakultet, Zagreb
Jukić, Renata (2013), ˝Konstruktivizam kao poveznica poučavanja sadržaja prirodoznanstvenih i društvenih predmeta˝, Pedagogijska istraživanja, 10(2), 241–263.
Lane, Jill (2007), ˝Inquiry-based Learning˝, Schreyer Institute for Teaching Excellence - Penn State; dostupno na: https://www.schreyerinstitute.psu.edu/pdf/ibl.pdf
Letina, Alena (2013), ˝Kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja za djelotvornu organizaciju i izvođenje nastave prirode i društva˝, Život i škola, Vol. LIX, No. 29, 341-356.
Letina, Alena (2016), ˝Efikasnost istraživački usmjerene nastave Prirode i društva u razvoju prirodoznanstvene kompetencije učenika˝, Croatian Journal of Education, 18(3), 665-696.
Letina, Alena (2019), ˝Prirodoznanstvena pismenost budućih učitelja – temelj kvalitetnoga prirodoslovnoga obrazovanja˝, Metodički obzori, 14(1), 21-38.
Ledić, Jasminka (2006), Zašto ulagati vrijeme u aktivno učenje, Udruga za razvoj visokoga školstva ˝Universitas’’, Rijeka
Duran, Meltem, Ilbilge Dokme (2016), ˝The effect of the inquiry-based learning approach on student’s critical-thinking skills˝, Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, 12(12), 2887-2908.
Muminović, Hašim (2013), Osnovi didaktike, Des d.o.o., Sarajevo
Meyer, Herbart (2005), Što je dobra nastava?, Erudita, Zagreb
Jensen, Eric (2003), Super-nastava, EDUCA, Zagreb
Omerović, Muhamed, Azra Džaferagić-Franca (2012), ˝Aktivno učenje u osnovnoj školi˝, Metodički obzori, 7(1), 167-181.
Pedaste, Margus, Mario Mäeots, Leo Siiman, Ton de Jong, Siswa A. N. van Riesen, Ellen T. Kamp, Constantinos C. Manoli, Zacharias C. Zacharia, Eleftheria Tsourlidaki (2015), ˝Phases of inquiry-based learning: Definitions and the inquiry cycle˝, Educational Research Review, volume 14(1), 47-61.
Peko, Anđelka, Rahaela Varga (2014), ˝Aktivno učenje u razredu˝, Život i škola, Vol. LX, Br. 31, 59-73.
Perković Krijan, Ivana, Siniša Opić, Majda Rijavec (2017), ˝Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave˝, Croatian Journal of Education, Vol. 19, No. Sp. Ed. 3, 117-136.
Rustempašić, Sanela Merjem (2018), Problemsko učenje, Univerzitet u Sarajevu - Pedagoški fakultet, Sarajevo
Rustempašić, Sanela Merjem (2020), Projektna nastava bazirana na ishodima učenja, Univerzitet u Sarajevu – Pedagoški fakultet & IK Bosanska knjiga, Sarajevo
Stojaković, Petar (2012), Psihologija za nastavnike, Grafid, Banja Luka
Stevanović, Marko (2003), Modeli kreativne nastave, Andromeda, Rijeka
Števanić-Pavelić, Mirela, Ivana Vlasac (2006), ˝Postignuća učenika primjenom različitih metoda i načina rada u nastavi Prirode˝, Život i škola, Vol. LII, No. 15-16. 155-165.
Šustek, Ivana (2016), ˝Aktivno učenje u kontekstu odgoja i obrazovanja˝, Život i škola, Vol. LXII No. 3, 99-108.
Terhart, Ewald (2001), Metode poučavanja i učenja, Educa, Zagreb
Tot, Daria (2010), “Učeničke kompetencije i savremena nastava”, Odgojne znanosti, Vol. 12, No. 1(19), 65-78.
Veinović, Zorica (2004), ˝Savremene teorije učenja i nastave i problemska nastava˝, Obrazovna tehnologija, 4, 59-66.
Vranješević, Jelena, Zorica Trikić (2013), Kompetentan nastavnik/ca u kompetentnom sistemu-Srbija. Nastavnička profesija za 21. vek, Centar za obrazovne politike, Beograd
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2023.8.3.573
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.