Teachers' Attitudes on the Importance of Moral Education in the Curriculum and Programs in Preschool Institutions
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Apostolović, Ivana (2022), ˝Zahtevi i zadaci vaspitača u funkciji moralnog razvoja i vaspitanja dece ranih uzrasta u predškolskim programima/ kurikulumima u Republici Srbiji i Republici Hrvatskoj˝, Norma, 27(1), 53-68.
Apostolović, Ivana (2022а), ˝Dečja igra u predškolskim programima/kuri- kulumima u Republici Srbiji i Republici Hrvatskoj u funkciji moralnog razvoja i vaspitanja dece ranih uzrasta˝, Krugovi detinjstva - časopis za multidisci- plinarna istraživanja detinjstva, 10(1), 28-38.
Budimir-Ninković, Gordana (2006), Savremena porodica i škola, Učiteljski fakultet, Jagodina
Зрнзевић, Невенка (2011), Методика наставе физичког васпитања, Учи- тељски факултет, Лепосавић
Jukić, Renata (2013), ˝Moralne vrijednosti kao osnova odgoja˝, Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XI (3), 401-416.
Келемен, Љиљана (2012), Идејни и етички смисао књижевно-уметничких дела у припремном предшколском периоду као подстицај и развој морала даровитих, Висока школа струковних студија за образовање васпитача „Михаило Палов“, Вршац
Korotaeva, Evgeniya, Irina Chugaeva (2019), ˝Socio-Moral Development of Preschool Children: Aspects of Theory and Practice˝, Behavioral Sciences 9(12), 129.
Минић, Вecнa, Mapијa Јовановић (2015), ˝Потреба, значај и садржаји моралног васпитања у млађим разредима основне школе˝, Зборник радо- ва Учитељског факултета у Призрену – Лепосавић, 9, 37–50.
Петровић, Нeнaд, Jaнoш Пинтер (2006), Методика наставе математике, Педагошки факултет, Сомбор
Стаматовић, Јелена, Александра Милошевић (2017), ˝Место и реализа- ција васпитних програма у савременој школи˝, Зборник радова Педаго- шког факултета у Ужицу, 19, 9–20.
Sabri, Nurhana Binti, Suziyani Binti Mohamed (2022), ˝Implementation of Teaching and Learning (PdP) of Moral Education in Preschool˝, International Journal of Academic Research in Progressive Education and Development, 11(4), 792–804,
Camilli, Gregory, Sadako Vargas, Sharon Ryan, W. Steven Barnett (2010), ˝Meta-analysis of the effects of early education interventions on cognitive and social development˝, Teachers College Record, 112(3), Article 15440.
Currie, Janet (2001), ˝Early Childhood Education Programs˝, Journal of Economic Perspectives, 15(2), 213-238.
Xu, Jing (2019), The Good Child: Moral Development in a Chinese Preschool, Stanford University Press, Stanford, Calif.
DOI: https://doi.org/10.51558/2490-3647.2023.8.2.501
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN: 2490-3604 (print) ● ISSN: 2490-3647 (online)
Društvene i humanističke studije - DHS is under the Creative Commons licence.